۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۱۶۷۸۲۲

کشف سوخت قاچاق در یکی از روستاهای کنگان

صالحی ارزش این محموله قاچاق را ۸.۵ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع ذی‌صلاح معرفی شد.
کشف سوخت قاچاق در یکی از روستاهای کنگان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،جانشین رئیس پلیس استان بوشهر از کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق به ارزش ۸.۵ میلیارد ریال در انبار یکی از روستاهای کنگان در جنوب استان بوشهر خبر داد.
 سردار سهام صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برخورد با تخلفات اقتصادی از جمله قاچاق در اولویت است، اظهار کرد: در این راستا تمام محورها و مناطق مختلف شهری و روستایی استان بوشهر تحت اشراف اطلاعاتی پلیس قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه برخورد با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی استان قرار دارد گفت: در این راستا پلیس امنیت اقتصادی در تمام مناطق استان بوشهر حضور فعال دارد.
جانشین نیروی انتظامی استان بوشهر شناسایی انبار نگهداری گازوئیل قاچاق در جنوب استان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این عرصه مأموران با انجام اقدامات فنی پلیسی و تحقیقات میدانی، محل نگهداری گازوئیل قاچاق در روستای شیرینو کنگان شناسایی کردند.
صالحی بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل نگهداری گازوئیل 26 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.
وی ارزش این محموله قاچاق را 8.5 میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع ذی‌صلاح معرفی شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی