۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۱۶۷۶۹۰

پیگیری روند اجرای پروژه‌ها و فرآیند تولید پالایشگاه نفت سپاهان 

امین دهقان خاطرنشان کرد؛ تحول در فرآیندهای پالایش و افزایش بهره‌وری باید به نوعی برنامه‌ریزی شود که علاوه بر دستیابی به نتایج مطلوب، ضامن امنیت کارکنان و محیط زیست نیز باشد.
پیگیری روند اجرای پروژه‌ها و فرآیند تولید پالایشگاه نفت سپاهان 
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  در راستای برنامه‌های نوسازی و ارتقاء کارایی پالایشگاه، روز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ مهندس فرهاد امین دهقان " مدیرعامل شرکت نفت سپاهان"به اتفاق جمعی از مدیران ارشد و کارشناسان فنی، از مجموعه پروژه‌های درحال اجرا و نیز فرآیند تولید در پالایشگاه نفت سپاهان، بازدید کرد.
این بازدید که با هدف ارزیابی دقیق‌تر پیشرفت‌ها و اطمینان از کیفیت اجرا صورت گرفت، نشان از تعهد مدیریت به نظارت مستمر و بهبود فرآیندهای تولیدی دارد.
مهندس امین دهقان طی این بازدید بر ضرورت رعایت استانداردهای بین‌المللی در زمینه ایمنی و کیفیت تأکید و تصریح کرد که این اصول جزو اولویت‌های راهبردی شرکت هستند.
وی خاطرنشان کرد؛ تحول در فرآیندهای پالایش و افزایش بهره‌وری باید به نوعی برنامه‌ریزی شود که علاوه بر دستیابی به نتایج مطلوب، ضامن امنیت کارکنان و محیط زیست نیز باشد.
 در جریان این بازدید، مدیران پروژه ها به تشریح چالش‌هایی پرداختند که در مسیر اجرای پروژه وجود دارد. مهندس امین دهقان؛ ضمن توجه به این دغدغه‌ها، بر لزوم ایجاد سازوکارهایی برای تسریع در حل مشکلات و کاهش موانع اجرایی تأکید کرد.
وی بیان داشت که بهره‌گیری از فناوری‌های جدید و توانمندی‌های داخلی می‌تواند به شکل چشمگیری در بهبود روند اجرا، تکمیل و بهره برداری پروژه ها مؤثر باشد.
 در ادامه، مدیرعامل با جمعی از پرسنل گفتگو کرد و به نظرات و پیشنهادات آنان جهت بهینه‌سازی فرآیندها گوش سپرد.
وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش جمعی و همکاری نزدیک میان بخش‌های مختلف، پروژه‌های در حال اجرا به زودی به بهره‌برداری برسد و سهم قابل توجهی در توسعه پایدار و رشد اقتصادی شرکت ایفا کند.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی