۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۱۶۷۴۷۹
با حضور بورد؛

مدیرعامل جدید مناطق نفتخیز معارفه شد

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر احیای دکل لاین ها، گفت: شکل اجرایی پروژه ها در مناطق نفتخیز جنوب به سرعت و دقت بیشتری نیاز دارد و با بررسی فنی و جلسات کارشناسی طرح های جدیدی در این مورد ارائه دهید.
مدیرعامل جدید مناطق نفتخیز معارفه شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، آئین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب روز چهارشنبه ۴ مهرماه با حضور مهندس حمید بورد، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در این آیین از زحمات و تلاش های علیرضا دانشی مدیر عامل سابق این شرکت تقدیر کرد و بر ضرورت افزایش تولید، بهینه سازی مصرف و تمرکز بر اجرای فعالیت های مؤثر بر تولید تأکید کرد.
مهندس بورد به قدمت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اشاره کرد و بازآرایی نگرش جدید در این شرکت را ضروری دانست.
وی احیاء مراکز آموزشی را برای این شرکت امری حیاتی خواند و افزود: ایرادات مراکز آموزشی برطرف شود، تا بتوانیم انرژی و خون تازه ای را با ورود نیروی انسانی متخصص به رگ‌های سازمان تزریق کنیم.
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر احیای دکل لاین ها، گفت: شکل اجرایی پروژه ها در مناطق نفتخیز جنوب به سرعت و دقت بیشتری نیاز دارد و با بررسی فنی و جلسات کارشناسی طرح های جدیدی در این مورد ارائه دهید.
مهندس بورد در پایان اجرای اقدامات اساسی برای طرح ٢٨ مخزن را ضروری دانست و بر توجه به کارکنان شرکت های عملیاتی، احیاء مرکز آموزش به ویژه مرکز آموزش برومی جهت توانمندسازی نیروها و ایجاد روابط خوب با کارکنان و ذی نفعان بیرونی برای بهبود خروجی سازمان تاکید کرد.
گفتنی است در این آیین مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران از زحمات علیرضا دانشی، مدیر سابق این شرکت تقدیر کرد و مهندس ابراهیم پیرامون به عنوان مدیر عامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب معارفه شد. پس از سخنان مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت، مهندس دانشی ضمن ارائه گزارش عملکرد سه ساله و تبیین پیشرفت ها و ایجاد زیرساخت های جدید، از همکاری و همراهی همه مدیران و روسای ستادی و مدیران عامل شرکت های تابعه قدردانی کردند و انتخاب خوب و دقیق جناب آقای مهندس پیرامون را موجب خرسندی دانستند و برای ایشان ارزوی موفقیت داشتند.
  مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز ضمن قدردانی از اعتماد وزیر  نفت و مدیرعامل  شرکت ملی نفت، از تلاش های جناب  مهندس دانشی تشکر کردند و تاکید داشتند برای انجام رسالت اصلی مناطق نفتخیز که تولید نفت است به حمایت های شرکت ملی نفت و همراهی همه مدیران و کارکنان عزیز و سختکوش نیاز است.
مهندس پیرامون تاکید ویژه ای بر حل مسائل منابع انسانی بعنوان مهم ترین چالش کنونی مناطق نفتخیز جنوب با همراهی و حمایت های شرکت ملی نفت تاکید داشتند.
در پایان لازم به ذکر است این آئین با حضور تعدادی از مدیران شرکت ملی نفت و مدیران و روسای ستادی این شرکت و مدیران‌عامل شرکت های بهره بردار برگزار شد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی