۴
۴
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۷
کد مطلب : ۱۶۴۸۵۹
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در گفت و گو با نفت ما خبر داد:

راه اندازی پروژه KHT در اواخر خرداد

سود پتروپالایش اصفهان به ۱۵۰ همت می رسد/ با راه اندازی پروژه ۱۲۰ هزار بشکه ای بخش عمده ای از ناترازی بنزین جبران خواهد شد
قدیری تصریح کرد: پتروپالایش اصفهان در سال ۱۴۰۷ صادرات محور خواهد شد و در زمینه محصولات پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش صادرات خواهیم داشت و سود پتروپالایش اصفهان چهار برابر خواهد شد.
فایل ویدیو
محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در گفت و گو با نفت ما گفت: اتفاق خوبی در پتروپالایش اصفهان صورت گرفته، ۵۳۰ هکتار زمین در بندرعباس خریداری کردیم و یک پروژه ۱۲۰ هزار بشکه ای را عملیات ساخت آن را شروع خواهیم کرد و تا پایان سال بعد به بهره برداری خواهیم رساند که در این راستا پنج و نیم میلیون لیتر بنزین و پنج میلیون لیتر گازوییل هم روزانه به سوخت کشور اضافه خواهد شد که نقش مهمی در کاهش ناترازی سوخت را دارد.
قدیری افزود: سایت ۲ پتروپالایش اصفهان در بندرعباس احداث خواهد شد و خبرهای خوبی از این مجموعه شنیده خواهد شد.
وی ادامه داد: واحد KHT که قول داده بودیم در محضر رهبر معظم انقلاب یکساله تمام شود علیرغم تاخیر در ترخیص کالا از گمرک اواخر خرداد و یا اوایل تیر راه اندازی خواهد شد.
قدیری تصریح کرد: پتروپالایش اصفهان در سال ۱۴۰۷ صادرات محور خواهد شد و در زمینه محصولات پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش صادرات خواهیم داشت و سود پتروپالایش اصفهان چهار برابر خواهد شد.
سود پتروپالایش اصفهان در سال گذشته ۴۰ همت بوده که با بهره برداری از این پروژه ها سود پتروپالایش اصفهان به ۱۵۰ همت خواهد رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


انتظار رفتار موقر !!
لطفا بازی پالایشگاه اصفهان با سهام پتروشیمی اصفهان متوقف شود !!

هدف پالایشگاه اصفهان ، تصاحب سهام بیشتری از پتروشیمی اصفهان است .
اما این رفتار کاملا غیر انسانی است .
کامل بنویسید !
خب حراقل بنویسید KHT مخفف چه کلماتی است ؟!! >>>> این قدر جملات تکراری و اضافی مینویسید .... حداقل در مورد مسایل اصلی گزارش ، کامل بنویسید ! .... اگر هم نمیدانید سوال کنید !!
عالی ...
شپنا درپی شصفها
پالایشگاه اصفهان به شدت در حال جمع آوری سهام پتروشیمی اصفهان است !!
ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه