۲
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۱۶۴۷۶۳
مدیرعامل نفت پاسارگاد در گفت و گو با نفت ما تاکید کرد:

استفاده از قیرهای پلیمری نفت پاسارگاد در بهسازی آسفالت فرودگاه بین المللی

دادخواه افزود: این محصول که در آسفالت فرودگاه به کار می رود قیر پلیمری منحصر بفرد مستحکم و با گرید مشخص است که در صنعت فرودگاهی کاربرد بسیاری دارد.
فایل ویدیو
به گزارش نفت ما ، اکبر دادخواه، مدیرعامل نفت پاسارگاد در حاشیه قرارداد با سعید چلندری، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی که در محل غرفه شرکت متبوع خود در ایران اکسپو 2024 امضا شد در خصوص تامین قیر آسفالت این فرودگاه اعلام کرد: قیر تحویلی نفت پاسارگاد به شهر فرودگاهی امام خمینی، از نوع روکش قیرهای پلیمری است که در ابتدا در دو فرودگاه کوچک آزمایش شد و نتیجه خیلی خوبی داشت و پاسخگوی نیاز همکاران در شهر فرودگاهی امام خمینی خواهد بود.
دادخواه افزود: این محصول که در آسفالت فرودگاه به کار می رود قیر پلیمری منحصر بفرد مستحکم و با گرید مشخص است که در صنعت فرودگاهی کاربرد بسیاری دارد.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سال 86 این واحد رو به اتفاق همکاران در نفت پاسارگاد راه اندازی کردیم. یعنی 17 سال زمان لازم بود تا غربگداها بفهمنن که محصول ایرانی هم داریم و میشه ازش استفاده کرد
فقط استفاده اش توی فروگاه نیست.... هرجا که تنش فاشری بالا داریم، لاینهای پر سرعت بزرگراهها، مسیرهای پرتردد کامیونی، تقاطع ها، پل ها و .... که آسفالت معمولی با دوتا ترمز جمع میشه و سطح جاده اعوجاج پیدا میکنه از قیر پلیمری میشه استفاده کرد.
استفاده در بزرگراههای درون شهری میتونه تا 90 درصد به کاهش صدای جاده کمک کنه و ....

ای جوانی از دست رفته
ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه