۵
۴
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۱۶۳۲۸۹
مدیرعامل پترول در استودیو نفت ما در ایران پتروکم خبر داد:

راه اندازی پروژه های شش گانه پترول در آینده نزدیک

مدیرعامل پترول گفت: ما وعده داده بودیم که تا پایان سال این پروژه ها به بهر برداری برسد اما مقداری در تامین مالی دچار چالش شدیم به خاطر اینکه دولت بانکها را در ارائه تسهیلات تحت فشار قرار داده بود، مثلا از یکی از بانکها درخواست ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه های مان کرده بودیم که به ۲۰۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،رشید قانعی، مدیر عامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) در استودیوی نفت ما در نمایشگاه ایران پتروکم در خصوص ارزیابی خود از برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: در جلساتی که با شرکتهای دانش بنیان در غرفه مان داشتیم، مدیران این شرکتها ابراز رضایت کرده و حتی این نمایشگاه را بهتر و دقیق تر از نمایشگاه نفت تهران که هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار می شود، اعلام کردند.
قانعی افزود: در نمایشگاه ایران پتروکم، همه مدیران، هیاتها و کارشناسان در دسترس هستند و شرکتهای دانش بنیان در جلسات، مسائل شان را پیگیری و حل می کنند. بهرحال تعداد شرکتها و حتی بازدیدکنندگان نسبت به دوره های قبلی رشد داشته است و امیدوارم قدمهای بیشتری برای شرکتهای دانش بنیان توسط هلدینگ خلیج فارس و سایر هلدینگها برداشته شود.
مدیرعامل پترول در مورد آخرین وضعیت بهره برداری از پروژه های شش گانه در حال ساخت مجموعه خود گفت: ما وعده داده بودیم که تا پایان سال این پروژه ها به بهر برداری برسد اما مقداری در تامین مالی دچار چالش شدیم به خاطر اینکه دولت بانکها را در ارائه تسهیلات تحت فشار قرار داده بود، مثلا از یکی از بانکها درخواست 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه های مان کرده بودیم که به 200 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.
قانعی تصریح کرد: علیرغم چالش فوق، مسائل مان را برطرف کردیم. پروژه های پتروشیمی صدف و پتروشیمی ارغوان گستر ایلام بالای 95 درصد پیشرفت دارند و تا انتهای امسال بحث مکانیکی شان به پایان می رسد و اوایل سال آینده به مرحله راه اندازی و بهره برداری خواهد رسید. 
مدیرعامل پترول ادامه داد: پروژه های کریستال ملامین پتروآرمند لردگان و صنایع شیمیایی نگین سنقر پیشرفت خوب بالای 60 و 70درصد دارند و در مرداد ماه سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.
قانعی افزود: پروژه درون مجتمعی پَک ارومیه که از همه جلوتر است، اواخر امسال راه اندازی شده و پروژه پتروشیمی پتروپرک پویا که سود پرک تولید می کند، در شهریور سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سال ۱۴۰۱ گفت این ۶ گانه ۱۴۰۲ راه اندازی میشه الان میگه ۱۴۰۳ بعد کم کم غیبش می زنه میره رئیس یک جای دیگه میشه.
ایشون که سابقه کلنگ زنی نداره از بدو خلقت مدیر بوده با هیچ سال سابقه کار
از زمان شروع به کار این آقا در پترول سهام این نما۱۰۰ درصد افت داشته.
با این درصد پیشرفت هایی که اعلام کرده،امکان نداره تو زمان مقرر افتتاح بشه.
ایشون اصلا نمی دونه کجا مدیر عامل شده
فقط با پارتی و رانت گذاشتنش مدیر عامل
فقط آمارهای غلط به خورد مردم می دهند
البته مردم هم دیگه شناختنشون این آمار ها فقط ب درد خودشون می خوره