۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۹۴۱۰۶

اصلاح انتصاب‌ مدیران هلدینگ‌های زیر مجموعه وزارت کار

انوشیروان محسنی بندپی ، سرپرست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به منظور هماهنگی درانتصابات اعضای هیات مدیره ها ومدیران عامل شرکت ها و هلدینگ ها برای روسا ، مدیران عامل سازمان ها ، صندوق ها و موسسات وابسته بخشنامه ای صادر کرد.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،سرپرست وزارت کار با ابلاغ بخشنامه‌ای مقرر کرد که انتخاب اعضای هیات مدیره ها و نیز مدیران عامل شرکتها و هلدینگهای تابعه و شرکتهای رده اول که مستقیماً به هلدینگ ها متصل هستند، صرفاً از طریق "فراخوان عمومی" و بررسی رزومه نخبگان صورت خواهد گرفت.   انوشیروان محسنی بندپی ، سرپرست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به منظور هماهنگی درانتصابات اعضای هیات مدیره ها ومدیران عامل شرکت ها و هلدینگ ها برای روسا ، مدیران عامل سازمان ها ، صندوق ها و موسسات وابسته بخشنامه ای صادر کرد.  متن این بخشنامه به شرح زیر است : 
همانگونه که واقفید بکارگیری بدون ضابطه افراد در سطوح مدیریتی شرکت ها و هلدینگهای تابعه، اساس هرگونه ناکارآمدی، منشاء فساد و تبعیض و لاجرم عامل تخریب و تضعیف اعتماد عمومی نسبت به اعتبار نظام مدیریتی کشور می باشد. بنابراین، در راستای ساماندهی مساله خطیر عزل و نصب ها، پایبندی به اصول تخصص گرایی و ضوابط شایسته سالاری و نظر به حساسیت و مطالبه قاطبه جامعه، تاکید مینمایم وفق بخشنامه شماره 93965 مورخ 15/5/97 و به منظور فراهم سازی فرصتهای برابر برای همه واجدین شرایط، انتخاب اعضای هیات مدیره ها و نیز مدیران عامل شرکتها و هلدینگهای تابعه و شرکتهای رده اول که مستقیماً به هلدینگ ها متصل هستند، صرفاً از طریق "فراخوان عمومی" و بررسی رزومه نخبگان صورت خواهد گرفت؛ در این خصوص لازم است گزینه منتخبِ کمیته انتصابات، به منظور تصمیم گیری نهایی، منضم به اسناد مثبته و پیوست گزارش دقیقِ فرایند انتخاب، به دفتر اینجانب ارسال شود. بدیهی است هر گونه انتصاب خارج از این فرایند، غیر قابل قبول است.
همچنین درخصوص انتصاب معاونین و مدیران بلافصل ستادی و اجرایی لازم است روسای محترم سازمانها، صندوق ها و موسسات وابسته پس از هماهنگی و اخذ تایید اینجانب اقدام نمایند.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی