۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۹۴۱۰۳
سردار ساسانی:

پتروشیمی مکران از اولویت‌های توسعه سواحل مکران است

معاون زیربنایی وجانشین قرارگاه اقتصادی سازمان پدافند غیرعامل کشور پروژه پتروشیمی مکران را از اولویت‌های توسعه سواحل مکران برشمرد و ادامه داد باید نیازها و مشکلات به صورت مکتوب و شفاف مشخص شوند و ما نیز موضوعات مطرح شده در این جلسه را با مسئولین و تصمیم‌گیرندگان کلیدی مطرح و رفع موانع را پیگیری خواهیم نمود.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،سردار سرتیپ پاسدار دکتر محسن ساسانی معاون زیربنایی وجانشین قرارگاه اقتصادی سازمان پدافند غیرعامل کشور در بازدید از سومین قطب پتروشیمی ایران بر تسریع در ساخت واحدهای مستقر در شهرک پتروشیمی مکران تاکید کرد.  سردار ساسانی ضمن برشمردن مزایای ساخت مجتمع‌های پتروشیمی در پرهیز از خام‌فروشی گفت همه باید تلاش کنند تا موانع از راه توسعه صنعت پتروشیمی برداشته شود و این صنعت با سرعت و کیفیت مناسب توسعه یابد و به ایفای نقش در اقتصاد مقاومتی بپردازد.
وی پروژه پتروشیمی مکران را از اولویت‌های توسعه سواحل مکران برشمرد و ادامه داد باید نیازها و مشکلات به صورت مکتوب و شفاف مشخص شوند و ما نیز موضوعات مطرح شده در این جلسه را با مسئولین و تصمیم‌گیرندگان کلیدی مطرح و رفع موانع را پیگیری خواهیم نمود.
گفتنی است در ابتدای این بازدید، نادر خان احمدی از مسئولین سایت شهرک پتروشیمی مکران ضمن برشمردن دغدغه‌های سرمایه‌گذاران طرح، معضلات بانکی و انتقال و تضامین پولی را بیشترین موانع تسهیل در جذب سرمایه‌گذار برشمرد و خواستار تدوین سیاست‌هایی در سطوح مختلف برای حمایت از سرمایه‌گذاران شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی