۱
۴
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۱۶۴۸۷۵

تفاهم نامه همکاری گسترش شیرسازی تهران سوفا و پترو امید آسیا

تفاهم‌نامه همکاری با موضوع طرح توسعه فاز ۳ میدان نفتی دارخوین، طراحی، تولید و تامین تجهيزات نفتی،شیرآلات تحت الارضی، شیرآلات فوران گیر و پایپینگ متریال امضا و تبادل گردید.
تفاهم نامه همکاری گسترش شیرسازی تهران سوفا و پترو امید آسیا
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در حاشیه دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی نفت واقع در تهران تفاهم‌نامه همکاری با موضوع طرح توسعه فاز ۳ میدان نفتی دارخوین، طراحی، تولید و تامین تجهيزات نفتی،شیرآلات تحت الارضی، شیرآلات فوران گیر و پایپینگ متریال با حضور مدیران عامل شرکت های موصوف مهندس حسینی و دکتر چراغی در حضور دکتر بیات رئیس هیات رئیسه صندوق های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت و مهندس ناصری مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت امضا و تبادل گردید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


محمد رضا سخندان
باسلام
ضمن عرض تبریک و خدا قوت به همه مسئولین امر آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه مدیران و کارکنان هلدینگ صنایع تجهیزات نفت را از درگاه خداوند دارم.
سجاد زارع رشنودی
باتشکر فراوان از زحمات مدیریت محترم هلدینگ
که به بنده امید زیادی دادن
م
............................. اول و آخر صنایع تجهیزات نفت
محمدگل محمد
با سلام و دعای خیر خدمت همه مدیران و کارمندان به ویژه مدیریت محترم هلدینگ صنایع تجهیزات نفت که باعث دلگرمی کارکنان و خانواده‌هایشان می شوند و از لطف و کرامت شما بی نهایت سپاسگزار هستیم و از خداوند سبحان برای شما و همه مدیران و کارکنان زحمت کش طول عمر وسربلندی خواستاریم.
ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه