۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۱۶۴۴۰۲

تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است

برخی منابع مدعی شده بودند که شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پی اخبار و شایعاتی که از اصفهان به گوش می‌رسد جلسه اضطراری تشکیل داده است.
تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی کذب است.
  دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.
برخی منابع مدعی شده بودند که شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پی اخبار و شایعاتی که از اصفهان به  گوش می‌رسد جلسه اضطراری تشکیل داده است.
  صبح امروزبرخی منابع محلی از شنیده‌شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان خبر دادند.
برخی‌ منابع از جمله الجزیره از قول مقامات امریکایی مدعی گزارش‌هایی از حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران بودند اما گزارش‌های بعدی این موضوع را تکذیب می‌کند.
برخی منابع آگاه گفتند که برخلاف شایعات و ادعاهای رسانه‌های اسرائیلی، تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج به اصفهان یا هیچ یک از نقاط دیگر کشور وجود ندارد.
این منابع تاکید کردند: پدافند هوایی در برخی نقاط مثل اصفهان و تبریز، اقدام به شلیک کرده اما این موضوع به دلیل حساسیت بالای پدافند بخاطر وضعیت فعلی و در اثر «احتمال» رویت برخی ریزپرنده‌ها بوده است.
همچنین منابع آگاه گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.
تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان نیز در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.
 
منبع:تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی