۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۱۶۲۰۳۱

ریزش ۷۷۷۲ واحدی شاخص کل بورس

از نمادهای بزرگ بازار سرمایه تنها نماد ذوب وضعیت پرتقاضایی را کسب کرده و بیشتر نمادهای شاخص ساز وضعیت منفی داشتند.
ریزش ۷۷۷۲ واحدی شاخص کل بورس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با ریزش ۷۷۷۲ واحدی مواجه شد.
  شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با ریزش بیش از ۷۷۰۰ واحدی مواجه شده و به جایگاه ۲میلیون و ۱۶۸ هزار واحد رسید.
امروز معاملات بازار سرمایه چنگی به دل نزد و ارزش معاملات خرد نیز پایین بود. ارزش معاملات خرد عدد ۴,۶۷۹ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، ۶% و نسبت به میانگین ماهانه ۱۵% کاهش داشته است. از نمادهای بزرگ بازار سرمایه تنها نماد ذوب وضعیت پرتقاضایی را کسب کرده و بیشتر نمادهای شاخص ساز وضعیت منفی داشتند.
در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۱,۲۱۶ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی برای دومین روز متوالی با ثبت رقم ۲۱۱ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته بر شدت خروج هم نسبت به میانگین ماهانه افزوده شده است.
برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۴۷۴ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما امروز ۷۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است. این در حالی است که در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها نسبت به میانگین ماهانه در حال کاهش است.
ارزش صف‌های خرید ۳۰۹ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۱۰۶ میلیارد تومان افزایش داشته است. از سوی دیگر ارزش صف‌های فروش با کاهش ۱۴ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۲۴۲ میلیارد تومان قرار دارد.
بیشترین ارزش معاملات را گروه انبوه سازی با ثبت رقم ۴۹۱ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های خودرویی با ارزش معاملات ۴۱۶ میلیارد تومان (۱ برابر میانگین هفتگی) و فلزات اساسی با ارزش معاملات ۳۶۳ میلیارد تومان (۰.۹ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.
گروه رایانه با ارزش معاملات ۹۸ میلیارد تومان (۱.۳ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه نهادهای مالی واسط با ارزش معاملات ۹۰ میلیارد تومان (۱.۳ برابر میانگین هفتگی) و گروه لاستیک و پلاستیک با ارزش معاملات ۶۴ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی