۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۱۵۸۲۳۴

کاسبی نفتکش‌ها کساد شد

درآمد نفتکش‌ها در خاورمیانه، همزمان با چشم انداز کاهش عمیق‌تر تولید نفت اوپک پلاس، به پایین‌ترین میزان از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون رسیده است.
کاسبی نفتکش‌ها کساد شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،آمار بورس بالتیک نشان داد درآمد حمل نفت در مسیر خاورمیانه به چین، روز جمعه ۲۱ درصد کاهش یافت و به ۸۰۵۵ دلار در روز رسید که به منزله کاهش حدود ۹۰ درصدی از اواسط ژوئن به این طرف است.
اوپک و متحدانش شامل روسیه، به منظور حمایت از قیمت‌ها، به خصوص در شرایطی که تقاضای چین برای نفت ضعیف شده است، تولیدشان را محدود نگه داشته‌اند. عربستان سعودی از ژوئیه، تولید نفت خود را در اقدامی داوطلبانه، یک میلیون بشکه در روز کاهش داده است.
صادرات نفت عربستان سعودی در اوت به دلیل ادامه کاهش داوطلبانه تولید توسط این کشور، به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرد. جریان صادرات نفت رصد شده از این کشور، به حدود ۵.۶ میلیون بشکه در روز رسید که پایین‌ترین میزان از مارس سال ۲۰۲۱ بود.
بر اساس گزارش بلومبرگ، درآمد نفتکش‌ها ممکن است از این هم بدتر شود زیرا طبق گفته الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه، مسکو با شرکای خود در اوپک پلاس برای کاهش صادرات نفت، توافق کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی