۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۱۲۰۰۸۵

تحقق اهداف بانک دی مستلزم عزم جهادی است

مدیر عامل بانک دی در بازدید از واحدهای ستادی ضمن گفتگو با همکاران و کسب اطلاع از ساختار و وضعیت عملکرد هر حوزه، بر خودباوری و اهتمام ویژه کارکنان برای تحقق اهداف بانک تاکید کرد.
تحقق اهداف بانک دی مستلزم عزم جهادی است
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، کریمی در بازدید از معاونت اعتبارات، اعطای تسهیلات را بخش مهمی از عملیات هر بانک دانست و با تاکید بر حمایت از بنگاه های تولیدی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: برنامه ریزی، هدایت و نظارت بر اجرای سیاست های اعتباری بانک از مهم ترین وظایف معاونت اعتبارات است که اجرای صحیح آن ها در سودآوری بانک نقش اساسی و تاثیرگذار دارد.

مدیرعامل بانک دی همچنین از مطالبات معوق به عنوان پاشنه آشیل و دغدغه نظام بانکی یاد کرد و افزود: با ابلاغ بخشنامه طرح تشویقی وصول مطالبات انتظار می رود تمامی همکاران با عزم جهادی برای کاهش مطالبات بانک اقدام کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد کاهش قیمت تمام شده پول و توسعه اعطای تسهیلات و سودآوری در بانک باشیم.

مدیرعامل بانک دی در بازدید از اداره کل امور شعب و بازاریابی با اشاره به اهمیت جایگاه شعب بانک گفت: نقش آفرینی مناسب همکاران شعب در فرآیند خدمت رسانی به مردم ضامن تحقق اهداف بانک است و تعامل مناسب کارکنان ستاد و شعب این موفقیت را تضمین می کند.

کریمی با اشاره به اهمیت نقش بازاریابی در بنگاه های اقتصادی افزود: بازاریابی در شرایط رقابتی عصر حاضر اگر همراه با خلاقیت و درک نیازهای مشتریان باشد و به طور منطقی و هوشمندانه مورد استفاده قرار بگیرد می‌تواند بانک را از موانع موجود عبور دهد و در تحقق اهداف بانک نقش آفرین باشد.

مدیرعامل بانک دی در بازدید از اداره روابط عمومی و تبلیغات، مهم ترین نقش روابط عمومی ها را ارتقای جایگاه برند بانک در افکار عمومی عنوان کرد و گفت: روابط عمومی قادر است با تصویرسازی صحیح، هدفمند و موثر از بانک به قدرت تصمیم گیری و انتخاب مشتری کمک کند.

کریمی برقراری ارتباط موثر با جامعه را یکی از وظایف و ماموریت های اصلی روابط عمومی دانست و افزود: انتظار می رود روابط عمومی با بهره‌گیری از مزیت های رقابتی بانک و به‌کارگیری تمامی تاکتیک‌های ارتباطی نوین و هوشمندانه، نقش تاثیرگذاری در موفقیت بانک داشته باشد.

گفتنی است، دکتر فریدون رشیدی، نائب رئیس هیئت مدیره، احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، جمشید قزوینیان، مدیر اداره روابط عمومی و تبلیغات و روح الله اکبری، رئیس اداره خدمات رفاهی کارکنان، در این بازدیدها حضور داشتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی