۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۱۰۴۷۷۴

کره جنوبی واردات نفت ایران را ازسرگیرد

پنجمین واردکننده بزرگ نفت جهان در ماه گذشته میلادی مجموعاً ۱۳.۱ میلیون بشکه در روز نفت وارد کرد، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱۲.۴ میلیون بشکه بود.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،آمارهای گمرک کره جنوبی نشان می‌دهد میزان واردات نفت این کشور از ایران در ماه اکتبر صفر بوده است، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱.۷میلیون بشکه بود.   آمارهای گمرک کره جنوبی نشان می‌دهد میزان واردات نفت این کشور از ایران در ماه اکتبر صفر بوده است، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 1.7میلیون بشکه بود، این در حالی است که مجموع واردات نفت کره جنوبی در ماه گذشته میلادی نسبت به یک سال قبل رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.
بر اساس این گزارش، پنجمین واردکننده بزرگ نفت جهان در ماه گذشته میلادی مجموعاً 13.1 میلیون بشکه در روز نفت وارد کرد، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 12.4 میلیون بشکه بود. آمارهای نهایی در مورد میزان واردات نفت کره جنوبی در ماه اکتبر در اواخر این ماه از سوی شرکت ملی نفت کره جنوبی منتشر می‌شود. کره جنوبی اخیراً از تحریم‌های دولت آمریکا علیه ایران معاف شده است و انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی خرید نفت از این کشور را از سر بگیرد.    
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی