۶
۴
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۱۶۵۱۲۴
بانک پاسارگاد دلارهای حاصل از فروش نفت را نمی دهد!

آیا بانک پاسارگاد بابک زنجانی دیگر می شود؟!

درحالي وزارت نفت خبر از افزايش ۵۰ درصدي صادرات نفت در سال گذشته مي دهد كه شاهد ظهور و بروز بابك زنجاني هاي جديد در معاملات نفتی هستيم.
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،وزير نفت طي نامه اي به معاونان، مديران عامل چهار شركت اصلي، مديرعامل شركت صنايع پتروشيمي خليج فارس و مديرعامل شركت نفت ستاره خليج فارس، دستور ممنوعيت معامله با بانك پاسارگاد و شركت هاي تابعه اين بانك را صادر كرد.
درحالي وزارت نفت خبر از افزايش 50 درصدي صادرات نفت در سال گذشته مي دهد كه شاهد ظهور و بروز بابك زنجاني هاي جديد در معاملات نفتی هستيم.
هر از چندگاهي از گوشه و كنار اخباري به گوش مي رسد كه پول نفت فروش رفته، به كشور بازنگشته است اما در اين بين انگشت اتهام به سمت متوليان فروش نفت يعني وزارت نفت و شركت هاي متبوع آن اشاره مي رود كه اين رانت عظيم را آگاه يا ناخودآگاه در اختيار افرادي همچون بابك زنجاني و بانك پاسارگاد قرار مي دهد.
پس از تعطیلات نوروز و در فروردين ماه سال جاري از اولین مکاتباتی که از سوی جواد اوجی امضا شد، ممنوع المعامله کردن بانك پاسارگاد، شرکت ها و كارگزاران اين بانك به دليل استنکاف و عدم پايبندي به تعهدات خود تحت قراردادها و توافقات منعقده با وزارت نفت، در بازگرداندن وجوه حاصل از صادرات نفت کشور بوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


یکی از بهترین گزارش‌هایی بود که تا حالا دیدم
کانون فساد
بانک پاسارگاد = کانون فساد
کسی که تونسته با اینهمه فساد دوام بیاره قطعا یه جاهایی هم ارتباط داره
این تیم از فرانسه حمایت میشن
حیاط خلوت وزیر سابق اونجاست اینو همه میدونن همه