به گزارش نفت ما، پروژه سنجش انتظارات مخاطبان درون سازمانی توسط روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر انجام شد. رئیس روابط عمومی این شرکت با اعلام این خبر گفت: با هدف ارزیابی علمی میزان رضایت و انتظارات درون سازمانی شرکت پتروشیمی فجر از روابط عمومی این شرکت، مطالعات جامعی با مشاوره علمی استاد حوزه ارتباطات و روابط عمومی کشور در زمینه ی ارتباطات صورت گرفت. بهنام صیفوری افزود: این مطالعات با هدف استفاده برای تدوین برنامه های سالانه ی روابط عمومی انجام شده است. وی خاطر نشان کرد: برای اینکه انتظارات جامعه ی درون سازمانی خود را از روابط عمومی ارزیابی کنیم، اقدام به طراحی ۳ نوع پرسشنامه برای مدیران، کارکنان و خانواده ها نمودیم. صیفوری تشریح کرد: این پرسشنامه ها که دوگانه (انتظار-عملکرد) طراحی شده بودند، مقولات تحقیق، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی را مورد پرسش قرار داده شد. وی افزود: براساس نتایج این نظر سنجی، اگر چه مدیران این شرکت از عملکرد روابط عمومی نسبتا راضی هستند اما لزوم حرکت علمی تر روابط عمومی در نتایج احساس می شود. آنها معتقدند که روابط عمومی پتروشیمی فجر می بایست با الگو قرار دادن بهترین روابط عمومی های دنیا عملکرد خود را به بالاترین استانداردها نزدیک کند. رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر در پایان اظهارات خود خاطر نشان کرد: مدیریت شایعات، تحلیل محتوا، فرایند مدیریت روابط عمومی، ارزیابی انجام مسئولیت اجتماعی، بهره گیری از خلاقیت سازمانی از موضوعات مورد توجه مدیران، کارکنان و خانواده های ایشان بود که از روابط عمومی انتظار داشتند. روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر قصد دارد این نتایج علمی را پایه ی اقدامات آتی خود در درون شرکت قرار دهد. منبع: هلدینگ خلیج فارس