۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۱۶۷۶۹۸
ورود دادستانی به پرونده فساد در پتروشیمی آبادان؛

اختلال در تولید شپترو از کجا آب می خورد؟

چندیست که تولید در شرکت پتروشیمی آبادان با اختلال جدی مواجه شده که این موضوع سود شپترو را به زیان مبدل کرده است.
اختلال در تولید شپترو از کجا آب می خورد؟
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،تولید PVC در پتروشیمی آبادان در سه ماهه تابستان سال جاری مجموعا 976 تن بوده که این عدد برای مدت مشابه سال قبل 3500 تن گزارش شده و  عامل اصلی این افت، بروز اختلالات و جرایمی در پروسه خرید تجهیزات و تولید بوده که به درخواست مدیریت این شرکت، دادستان جهت پیگیری قضایی به پرونده ورود کرده است.
چندیست که تولید در شرکت پتروشیمی آبادان با اختلال جدی مواجه شده که این موضوع سود شپترو را به زیان مبدل کرده است. در این خصوص سجاد میمنت آبادی مدیرعامل پتروشیمی آبادان به خبرنگار نفت ما گفت: تا تکمیل نشدن پرونده و تحقیقات قضایی بصورت قطعی نمی توان گفت چه جرایمی اتفاق افتاده است ولیکن به دلیل مشاهده اختلالاتی در پروسه خرید و همچنین تولید محصولات در چند ماه گذشته و اقدامات مجرمانه ای که منجر به توقف تولید شد، دادستان و اطلاعات نیروی انتظامی به پرونده ورود کرده است.
وی تاکید کرد: ما نیز به جهت حفظ حقوق سهامداران و ذینفعان و کارکنان شرکت شکایتی را در خصوص این پرونده تنظیم کرده و از دادستان درخواست ورود به پرونده را داشتیم که این امر اتفاق افتاده و اکنون باید منتظر اظهار نظر دادستان محترم باشیم. در نتیجه اینکه جای نگرانی نیست چراکه دادستان و اداره اطلاعات نیروی انتظامی به بهترین نحوه به روند پرونده رسیدگی خواهند کرد.
میمنت آبادی تاکید کرد: باید اجازه دهیم که پروسه قضایی تکمیل شود.
مدیرعامل پتروشیمی آبادان در ادامه افزود: این شرکت از جمله شرکت های سود ده صنعت پتروشیمی بوده اما بروز چنین اقداماتی سبب ایجاد اختلال در پروسه تولید شده که در چند ماه گذشته قادر به تولید مطلوب نبوده ایم و منجر به زیان آوری پتروشیمی آبادان شده که به جهت جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران، مدیریت شرکت از دادستان درخواست ورود به پرونده را داشته که در حال رسیدگی به پرونده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی