کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جناب وزیر از دستور خود کوتاه نیایید!

لابی مدیران بازنشسته شیفته خدمت برای تداوم حضور

4 مهر 1403 ساعت 9:11

در روزهای اخیر شاهد تشدید فشار از سوی لابی‌های قدرت برای تمدید تعلیق بازنشستگی تعدادی از مدیران بازنشسته به وزیر نفت هستیم.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،این روزها موتور لابی قدرت جهت تعلیق بازنشستگی و تمدید حضور مدیران نفتی روشن شده تا با تحت فشار گذاشتن پاکنژاد، مجددا در این وزارت‌خانه و شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت باقی بمانند.
وزیر نفت در اقدامی شایسته در نخستین روزهای حضورش در مسند وزارت، طی نامه‌ای بسیاری از انتصابات غیرقانونی و همچنین تعلیق از بازنشستگی افرادی که در دولت سیزدهم موعد بازنشستگی آنها فرا رسیده بود، از خرداد ماه سال جاری کم‌لن‌یکن اعلام کرد.
پس از آن اما در روزهای اخیر شاهد تشدید فشار از سوی لابی‌های قدرت برای تمدید تعلیق بازنشستگی تعدادی از مدیران بازنشسته به وزیر نفت هستیم. مدیرانی که برای چندمین بار در تلاش هستند تا تعلیق بازنشستگی خود را از طریق فشار حداکثری بر وزیر نفت تمدید کنند.
اما جناب پاک نژاد آگاه باشید که اولین عقب‌نشینی از نامه‌ای که در خصوص عدم به کارگیری بازنشستگان صادر کردید یعنی آغاز تهاجم فرصت طلبان برای تصرف پست‌های مدیریتی و شروع دردسر لابی دایناسورهای نفتی.


کد مطلب: 167453

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/167453/لابی-مدیران-بازنشسته-شیفته-خدمت-تداوم-حضور

نفت ما
  https://www.naftema.com