۱۱
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۱۶۷۹۰۶

عدالت در انتصابات دولتی ،خواست عمومی است 

شیدا آریایی پور
عدالت در انتصابات دولتی ،خواست عمومی است 
مقابله با سهم خواهی کانون های قدرت در دولت چهاردهم یکی از مهم ترین شعارهای دولت جدید به شمار می رود.
بهره گیری از مشورت متخصصان و بکارگیری نسل جوان در مسئولیت های مهم دولتی و عدالت در انتصابات بخشی از این رویکرد محسوب می شود.
اعتقاد دارم این اتفاق باید بدون تعارف و باج دهی انجام شود، زیرا بسیاری از این افراد متخصص و توانمند تشکیل خانواده داده اند و دچار مشکل هستند و زندگی آنها از هم پاشیده شده است. بیکاری جوانان افراد متخصص معضل بزرگ جامعه به شمار می رود.
من به عنوان یک حقوقدان در حوزه خانواده با دغدغه های این افراد سرو کار دارم و از رییس جمهور محترم آقای دکتر پزشکیان تقاضا دارم به این مشکلات رسیدگی فرمایند.
مقابله با سهم خواهی در دولت جدید بسیار حائز اهمیت است زیرا بسیاری از افراد در دولت جدید دنبال این هستند که بتوانند سهمی برای خود داشته باشند و قدرت خود را روز به روز افزایش دهند. رییس جمهور محترم نباید تحت تاثیر فشارهای سهم خواهان قرار گیرد و طبق ضوابط و مقررات افراد را انتخاب نماید.
متاسفانه چند تن از افرادی که در دولت جدید در سمت های مختلف منصوب شده اند تجربه کافی نداشته و امتحان خود را سال هاست که پس داده اند و قرار گرفتن آنها در سمت های حساس آسیب های فراوانی برای کشور به دنبال خواهد داشت و حق بسیاری از جوانان نخبه را ضایع خواهد کرد.
به همین دلیل از دکتر پزشکیان تقاضا دارم بدون اغماض نسبت به افراد، شرایطی را فراهم آورد تا صالح ترین افراد در سمت های کشوری قرار گیرند تا به لطف خدا سفره سهم خواهان از حاکمیت برچیده شود.
حقوقدان 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ممنون از سرکار خانم آریایی پور بابت آسیب شناسی دقیق و قلم شیوا ایشان
بهناز پاکزاد
با سلام وتشکر از خانم اریایی با نظرات ایشان در مورد انتصاب افراد سالم وصالح‌ موافقم‌