۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۱۶۷۹۱۳

کشف ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که قصد انتقال به جنوب برای خروج از کشور را داشت، کشف و در این رابطه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
کشف ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سیرجان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از توقیف یک دستگاه کامیون کانتینر دار حامل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با مدارک جعلی خبر داد.
  سرهنگ جواد خواجه‌پور، صبح دوشنبه گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی سیرجان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور سیرجان - بندرعباس یک دستگاه کامیون کانتینر دار را جهت بررسی متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این کامیون که دارای مدارک و مهر و موم جعلی بود، ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که قصد انتقال به جنوب برای خروج از کشور را داشت، کشف و در این رابطه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ جواد خواجه‌پور، با اشاره به اینکه سوخت‌های قاچاق به شرکت نفت شهرستان تحویل شد، خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی فراجا در راستای مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات هموطنان گرامی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی