کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیت‌کوین محبوبیت خود را از دست داده است؟

22 مهر 1403 ساعت 10:31

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۱۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۵۳ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۶.۶۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۶ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،علاقه جهانی برای جستجوی واژه «بیت‌کوین» در ماه اکتبر ۲۰۲۴ به ۳۱ کاهش یافت.
  علاقه جستجوی بیت‌کوین (BTC) به پایین‌ترین سطح بازار خرسی کاهش یافته و بر اساس داده‌های گوگل ترندز (GT)، علاقه جستجو برای بیت‌کوین در ۱۲ اکتبر به ۳۱ نزول کرد در حالی که در هفته تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین آمریکا، ۷۶ مورد از ۱۰۰ بوده است.
این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که بیت‌کوین بهبود می‌یابد و موفق می‌شود رالی چشمگیر داشته باشد. علاقه جستجوی بیت‌کوین در ابتدای ماه مارس به ۱۰۰ و قیمت آن در سال ۲۰۲۴ به بالاترین میزان خود رسید، زیرا ارزش آن از ۷۳ هزار دلار فراتر رفت. این افزایش قیمت خاص به تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس  بیت‌کوین در ایالات‌متحده مرتبط بود.
همانطور که داده‌های گوگل ترندز، علاقه کم را نشان می‌دهد به نظر می‌رسد که شور و شوق خرده‌فروشی رو به کاهش است. بر اساس آمار جهانی از اول سال تا به امروز (YTD)، عبارت جستجوی «بیت‌کوین» در این هفته امتیاز ۳۱ از ۱۰۰ را کسب کرده است. این رقم کاهش ۵۹.۲ درصدی نسبت به هفته اول سال ۲۰۲۴ است که میزان علاقه به جستجو ۷۶ بود.
بر اساس داده‌های آمار جهانی در گوگل ترندز، نیجریه با امتیاز کامل ۱۰۰ از نظر علاقه به عبارت جستجوی «بیت‌کوین» در جهان پیشتاز است. السالوادور با امتیاز ۸۰ در رده‌ دوم و سوئیس، اسلوونی و اتریش در رتبه‌های بعد از آن قرار گرفتند. با این حال، چشم‌انداز گسترده‌تر جهانی چندان خوب نیست.
کوین نوشت، کاهش علاقه به جستجو نشان‌دهنده تغییر درک عمومی است؛ در حالی که برخی کشورها همچنان علاقه‌مند هستند، کاهش علاقه کلی ممکن است نشان دهنده یک صنعت در حال رشد یا نیاز به کاتالیزورهای جدید برای تقویت مجدد اشتیاق عمومی باشد. این توقف توجه، ممکن است نشان‌دهنده فعالیت معتدل‌تری از سوی بازیگران بازار در آینده باشد.
مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۱۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۰.۵۳ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۶.۶۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۶ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.
حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵.۴۲ میلیارد دلار است که ۳۲.۲۴ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۲۳ میلیارد دلار است که  ۷.۱۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۳۹.۷۸ میلیارد دلار است که ۸۷.۵۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.
به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۸:۴۸ دقیقه به وقت شرقی)
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۲ هزار و ۸۵۴.۵۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۶۱  درصد افزایش
۲- اتریوم
قیمت: ۲۴۶۴.۱۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۷۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۰۹ درصد افزایش
۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۷۵.۲۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۳۹ درصد افزایش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۴۶.۲۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۷۷ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۴۳ درصد افزایش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۱۱۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۷ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۶۵ درصد افزایش
۹-  ترون
قیمت: ۰.۱۶۲۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۵۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۶.۱۰ درصد افزایش
۱۰- تون کوین
قیمت: ۵.۲۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۰.۸۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱.۶۸ درصد افزایش


کد مطلب: 167769

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/167769/بیت-کوین-محبوبیت-خود-دست-داده

نفت ما
  https://www.naftema.com