۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹
کد مطلب : ۱۶۷۶۱۲

پتروشیمی تبریز در مسیر رشد و توسعه

مهندس هاشمی اظهار داشت: در راستای افزایش بهره‌وری، در پالایشگاه تبریز تأکید نمودیم که هم افزایی بیشتری با پتروشیمی در خصوص تأمین خوراک صورت گیرد تا از چالش‌های تأمین خوراک کاسته شود.
پتروشیمی تبریز در مسیر رشد و توسعه
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مهندس هاشمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، دکتر امیری جانشین اقتصادی مدیر عامل ساتا و رئیس هیئت مدیره گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و جمعی از معاونین و مدیران ارشد گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، صبح امروز از شرکت پتروشیمی تبریز بازدید کردند.
 در ابتدای این مراسم دکتر میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی تبریز ضمن خیر مقدم به میهمانان، در خصوص مباحث مربوط به تأمین خوراک، فروش، صادرات، تأمین مالی پروژه‌ها، عملکرد HSE، منابع انسانی، فعالیت‌های پژوهشی، مهندسی ساخت و نهایتا چالش‌های اساسی و کلان شرکت توضیحاتی ارائه نمود.
مهندس هاشمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گروه گسترش نفت و گاز پارسیان ضمن تقدیر از زحمات شایسته مدیریت و کارکنان پرتلاش شرکت پتروشیمی تبریز، اظهار داشت: این شرکت اقدامات ارزنده‌ای در حوزه عملیات انجام داده و در راستای توسعه نیز به نتایج پرباری دست یافته است و در این راه پرفراز و نشیب گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در کنار پتروشیمی تبریز است و در تلاشیم تا برای دستیابی به سودآوری و پایداری بیشتر، با بهبود تصمیم‌گیری‌ها چالش‌های پیشرو را رفع نماییم.
وی افزود: با مدیریت و ارتقا دانش نیروهای موجود می‌توان خلاء کمبود نیروی ناشی از بازنشستگی کارکنان را رفع نمود که در خصوص آموزش کارکنان، اقدامات موثری در شرکت پتروشیمی تبریز صورت پذیرفته است.
مهندس هاشمی اظهار داشت: در راستای افزایش بهره‌وری، در پالایشگاه تبریز تأکید نمودیم که هم افزایی بیشتری با پتروشیمی در خصوص تأمین خوراک صورت گیرد تا از چالش‌های تأمین خوراک کاسته شود.
در ادامه مراسم در خصوص وضعیت پروژه‌های توسعه‌ای پتروشیمی تبریز و نحوه تأمین مالی این پروژه‌های حیاتی رایزنی و گفتگو شد.
در حاشیه این مراسم مدیر پروژه‌های پلی‌اتیلن سنگین، اتیل بنزن و استایرن منومر (EB/SM) و انتقال و استفاده مجدد از پساب خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر تبریز به ارائه توضیحات لازم پرداختند و مهمترین اقدامات دانش‌بنیان شرکت در حوزه پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت به اطلاع حضار رسید.
در انتهای این نشست، مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد گروه گسترش نفت و گاز پارسیان با همراهی دکتر سید نوراله میر اشرفی از مجتمع پتروشیمی تبریز بازدید نمودند و از نزدیک شاهد عملکرد چشم‌گیر کارکنان این شرکت بودند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی