کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بانک تجارت پیشتاز حمایت از جوانان

9 مهر 1403 ساعت 12:09

بانک تجارت هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت جمهوری اسلامی و در راستای عمل به مسئولیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی در مجموع ۵ ماهه ابتدایی سال جاری نیز با پرداخت بیش از ۱۴.۲ همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در قالب ۶۷ هزار و ۶۴۶ فقره، رتبه نخست شبکه بانکی را در این شاخص به دست آورده بود.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،بانک تجارت در راستای تسهیل فرآیند ازدواج زوج‌های جوان، از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه بیش از ۴۳ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و بیش از ۴۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد.
  این بانک در ادامه پیشتازی در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه، در شهریور سال جاری تعداد ۸۸۰۳ فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده که با این تعداد، مجموع تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت شده به زوج‌های جوان در سال‌جاری به ۴۳ هزار و ۴۵ فقره و جمعاً به مبلغ بیش از ۱۴۴ هزار میلیارد ریال بالغ شد و جایگاه نخست بانک تجارت در بین دیگر بانک‌های کشور تثبیت شده است.
بانک تجارت همچنین در راستای اجرای قانون حمایت از فرزندآوری و جوانی جمعیت، در شهریور امسال، تعداد ۶۸۹۷ فقره تسهیلات پرداخت کرده که روند رو به رشدی را نسبت به ماه‌های قبل نشان می‌دهد و به این ترتیب تعداد تسهیلات پرداختی بانک تجارت در این سرفصل تا پایان شهریورماه به ۴۰ هزار و ۳۰۴ فقره و جمعاً به مبلغ بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال بالغ شد.
بر اساس خبری که پیش از این منتشر شده بود، بانک تجارت هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت جمهوری اسلامی و در راستای عمل به مسئولیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی در مجموع ۵ ماهه ابتدایی سال جاری نیز با پرداخت بیش از ۱۴.۲ همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در قالب ۶۷ هزار و ۶۴۶ فقره، رتبه نخست شبکه بانکی را در این شاخص به دست آورده بود.
بانک تجارت علاوه بر این در راستای اجرای ماده (۱۰) «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» تا پایان مرداد ماه ۳۳ هزار و ۴۳۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری معادل ۲۷ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال پرداخت کرده است؛ اتفاقی که بانک تجارت را در این شاخص به‌خصوص، به بانک نخست کشور تبدیل کرد.
بانک تجارت در سال ۱۴۰۲ نیز با اعطای ۹۵ هزار و ۱۸۱ فقره تسهیلات ازدواج و ۸۹ هزار و ۵۳۴ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرده است.


کد مطلب: 167548

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/167548/بانک-تجارت-پیشتاز-حمایت-جوانان

نفت ما
  https://www.naftema.com