کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وصول چک‌های دیجیتال سایر بانک‌ها در بانک رفاه

4 مهر 1403 ساعت 12:31

مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند با به‌روزرسانی و نصب نسخه 1.3.9 سامانه فرا رفاه از مسیر "خدمات - خدمات چک - چک دیجیتال - چک‌های دریافتی - برگه وصول نشده"، با انتخاب چک مورد نظر و گزینه وصول چک، از این خدمت جدید بهره‌مند شوند.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان بانک رفاه کارگران و به منظور توسعه خدمات الکترونیک، وصول چک‌های دیجیتال سایر بانک‌ها در این بانک امکان‌پذیر شد.
 این خدمت جدید به منظور کاهش مخاطرات و کاستی‌های موجود در فرایندهای چک کاغذی پیاده‌سازی و در حال حاضر از طریق سامانه‌های فرارفاه و موبایل بانک قابل ارائه به مشتریان این بانک است. 
براساس این گزارش، مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند با به‌روزرسانی و نصب نسخه 1.3.9 سامانه فرا رفاه از مسیر "خدمات - خدمات چک - چک دیجیتال - چک‌های دریافتی - برگه وصول نشده"، با انتخاب چک مورد نظر و گزینه وصول چک، از این خدمت جدید بهره‌مند شوند. 
شایان ذکر است، چک امن دیجیتال نوع جدیدی از چک است که سرعت، دقت و امنیت بیشتری در عملکرد و نقدشوندگی نسبت به چک‌های کاغذی دارد و تمام قوانین چک کاغذی برای آن قابل اجراست و با امضا دیجیتال دارای اعتبار است.
این چک کاملا بر بستر اینترنت و موبایل بوده و تمام مراحل اعم از صدور، دریافت، تایید اطلاعات و انتقال چک به شخص دیگر به صورت آنلاین و سیستمی و از طریق ابزاری همانند تلفن همراه اجرا می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این خدمت جدید بانک رفاه کارگران به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند.


کد مطلب: 167461

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/167461/وصول-چک-های-دیجیتال-سایر-بانک-ها-بانک-رفاه

نفت ما
  https://www.naftema.com