۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۱۶۷۴۳۹

قدردانی از آریاساسول برای آزادی ۳۰ زندانی

با توجه به هدف‌گذاری‌های انجام‌شده در شورای راهبردی منطقه پارس جنوبی، شرکت پلیمر آریاساسول به‌منظور آزادی زندانیان نیازمند برای نخستین بار در این بخش، بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار به ستاد دیه استان بوشهر اختصاص داد.
قدردانی از آریاساسول برای آزادی ۳۰ زندانی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان بوشهر در آیین جشن آزادی زندانیان نیازمند از مدیرعامل شرکت پتروشیمی آریاساسول به پاس تقبل هزینه آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد شهرستان دیر تقدیر کرد.
  آیین آزادسازی ۳۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه و نماینده مجلس خبرگان رهبری، رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنا ستاد دیه استان بوشهر و احمد وکیل‌زاده، مدیر امور اداری و دبیر مسئولیت‌های اجتماعی به‌عنوان نماینده مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، برگزار و حکم آزادی زندانیان قرائت و تحویل داده شد.
براساس این گزارش، با توجه به هدف‌گذاری‌های انجام‌شده در شورای راهبردی منطقه پارس جنوبی، شرکت پلیمر آریاساسول به‌منظور آزادی زندانیان نیازمند برای نخستین بار در این بخش، بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار به ستاد دیه استان بوشهر اختصاص داد.
آریاساسول به‌عنوان عضو علی‌البدل شورای راهبردی منطقه پارس جنوبی، یکی از اعضای فعال این شوراست که در زمینه تحقق اهداف مسئولیت‌های اجتماعی در چهار شهرستان دیر، عسلویه، جم و کنگان، نقش مؤثری در اجرای تصمیم‌های این شورا به عهده دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی