۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۱۶۷۴۳۴

حمایت پتروپارس از دانش آموزان مناطق محروم

گروه پتروپارس سال گذشته نیز با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و در استان‌های مختلف کشور تعداد ۷۵۰۰ عدد بسته لوازم التحریر و ۳هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و عملیاتی تحت پوشش خود توزیع کرد.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،طرح حمایت از دانش آموزان مناطق محروم موسوم به «پترومهر» برای دومین سال متوالی ازسوی گروه پتروپارس در بیش از هشت شهر کشور انجام شد.
  با آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از ۷۵۰۰ بسته لوازم التحریر از سوی گروه پتروپارس در مناطق محروم شهرهای بوشهر، کرمان، زابل، دشت آزادگان، هویزه، دهدشت، دهلران و کنگان بین اقشار آسیب پذیر توزیع شد.
بنابراین گزارش، به دلیل پراکندگی جغرافیایی و جمعیتی جامعه هدف و نیز تلاش در جهت رسیدن اقلام اهدایی به دست نیازمندان واقعی، جمعی از همکاران گروه پتروپارس با حضور در مناطق محروم فرایند تهیه و توزیع اقلام اهدایی را برعهده داشتند. لازم به ذکر است گروه پتروپارس سال گذشته نیز با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و در استان‌های مختلف کشور تعداد ۷۵۰۰ عدد بسته لوازم التحریر و ۳هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و عملیاتی تحت پوشش خود توزیع کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی