۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۱۶۷۴۲۷

 پتروشیمی تبریز، پیشگام تحول دیجیتال در روابط عمومی صنعت نفت 

شرکت پتروشیمی تبریز با همکاری وزارت نفت دوره‌ی تخصصی فناوری‌های نوین و روابط عمومی دیجیتال با هوش مصنوعی را برگزار نمود .
 پتروشیمی تبریز، پیشگام تحول دیجیتال در روابط عمومی صنعت نفت 
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،شرکت پتروشیمی تبریز با همکاری وزارت نفت دوره‌ی تخصصی فناوری‌های نوین و روابط عمومی دیجیتال با هوش مصنوعی را برگزار نمود و گام مهمی در جهت دیجیتالی‌سازی روابط عمومی صنعت نفت برداشت و ارتقای سطح دانش و مهارت‌ کارکنان حوزه روابط عمومی این صنعت مهم و استراتژیک را کلید زد.  
  این دوره که از سلسله برنامه‌های آموزشی رشد و تعالی حرفه‌ای مدیران و کارشناسان روابط عمومی نفت است، از تاریخ اول تا پنجم مهرماه در تبریز برگزار می‌شود و با حضور و استقبال گسترده مدیران و کارشناسان ارشد از شرکت‌های مختلف نفتی، به یک رویداد شاخص در تقویم آموزشی صنعت نفت تبدیل شده است. 
یکی از ویژگی‌های متمایزکننده این دوره، تمرکز ویژه بر روی فناوری‌های نوین و نقش رو به رشد هوش مصنوعی در روابط عمومی است. در این دوره، شرکت‌کنندگان با آخرین دستاوردهای حوزه هوش مصنوعی و کاربردهای آن در تحلیل داده‌ها، پیش‌بینی روندها و تعاملات موثر با ذی‌نفعان آشنا می‌شوند. 
در ابتدای این نشست مهندس چنگیز زارعی، رئیس مجتمع پتروشیمی تبریز، با ابراز خرسندی از برگزاری این دوره، بر اهمیت سرمایه‌گذاری در آموزش و توسعه نیروی انسانی تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به تغییرات سریع در محیط کسب‌وکار و رقابت شدید در بازارهای نفتی، ارتقای سطح دانش و مهارت‌ کارکنان حوزه روابط عمومی امری ضروری است. 
وی افزود: نقش روابط عمومی‌ها در تحقق چشم‌انداز، آرمان و اهداف عالی هر سازمانی بی‌‍بدیل است و تبیین استراتژی شرکت‌ها اساساً بر عهده واحد روابط عمومی آن سازمان است.  
 محمدی، مسئول آموزش و رئیس آینده‌پژوهی روابط عمومی نفت نیز با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره در راستای اجرای سند راهبردی وزارت نفت، بر لزوم توانمندسازی کارکنان با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه روابط عمومی، تأکید کرد. 
وی افزود: با برگزاری این گونه دوره‌ها، می‌توان به نیروی انسانی متخصص و حرفه‌ای در حوزه روابط عمومی دست پیدا کرد که بتواند به خوبی از عهده چالش‌های پیش رو برآید. 
شرکت پتروشیمی تبریز با همکاری در برگزاری این دوره آموزشی تخصصی و میزبانی از آن، نشان داد که در زمینه ارتقای سطح دانش و مهارت‌ کارکنان خود و صنعت نفت پیشگام است. این دوره با تمرکز بر فناوری‌های نوین و اهمیت شناخت ذی‌نفعان، یک الگوی موفق در پیشبرد اهداف اسناد راهبردی مورد تأکید مقام معظم رهبری است و با برگزاری این دوره‌ی تخصصی، گام مهمی در جهت دیجیتالی‌سازی روابط عمومی صنعت نفت برداشته می‌شود. 
شایان ذکر است کارگاه‌های عملی در حاشیه این دوره برگزار شده است تا شرکت‌کنندگان بتوانند به صورت مستقیم با ابزارها و نرم‌افزارهای هوش مصنوعی کار کنند. مدرس این دوره تخصصی، دکتر حسین امامی از اساتید به نام و برجسته حوزه ارتباطات و فناوری‌های نوین است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی