۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۱۶۶۰۷۰

پیام مدیرعامل پتروشیمی اصفهان درباره انتخابات 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان در خصوص حضور مردم در انتخابات پیامی را صادر کرد.
پیام مدیرعامل پتروشیمی اصفهان درباره انتخابات 
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در متن پیام شاه‌محمدی آمده است:
 این حرکت بزرگ در رویاروئی با غوغای دست‌سازِ تحریم انتخابات، کاری درخشان و فراموش نشدنی است.*
*مقام معظم رهبری (مدظله العالی) 
  بار دیگر حضور غرورآفرین ملت بزرگ ایران، این صاحبان اصلی نظام و انقلاب، در پای صندوق های رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات میهن عزیز و اسلامیمان افزود. 
  مردم فهیم و بیدار دل ایران اسلامی با حضور و مشارکت شکوهمند در انتخابات، اراده محکم خود را در راستای دفاع از ارزشها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته و دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی را لبیک گفتند. 
 بی شک حضور گسترده و معنادار ملت بزرگ ایران که نماد واضحی از اتحاد و همبستگی ملی و بیانگر عزم راسخ برای تعیین سرنوشت و آینده ی درخشان ایران عزیزمان بود، پایه های امنیت و توسعه کشور را مستحکم‌تر ساخته و این امکان را فراهم می آورد تا بتوانیم در راه رسیدن به اهداف عالیه نظام گامهای استوارتری برداریم.
  اینجانب در طلیعه ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از حضور ملت بزرگ ایران بخصوص همکاران سختکوش و غیور شرکت پتروشیمی اصفهان که با شور و شعور در این رویداد ملی و انتخابات سرنوشت ساز شرکت کردند و همچنین آرزوی توفیق و سلامتی رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، برای ایشان و دولت چهاردهم موفقیتهای روزافزون در خدمت رسانی به مردم شریف ایران تحت رهبری داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری‌‌ و بهره‌گيري هر چه بیشتر از نخبگان و متخصصان پرتوان این مرز و بوم را خواستارم.

جواد شاه‌محمدی 
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی اصفهان
۱۷ تیرماه ۱۴۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی