کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

 پتروشیمی شیراز، پیشگام در جلب رضایت مشتری 

22 اسفند 1402 ساعت 8:16

مدیرعامل پتروشیمی شیراز، گفت: ما در پتروشیمی شیراز، رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه خدمات نوین و باکیفیت، نیازهای مشتریان را برآورده کنیم.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  در چهارمین جشنواره سراسری یکصد واحد مشتری مدار، پتروشیمی شیراز به عنوان واحد برتر در جلب رضایت مشتری شناخته شد. این جشنواره که با هدف تجلیل از بنگاه‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی کشور برگزار می‌شود، نشان‌دهنده تعهد پتروشیمی شیراز به ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان است.
   جشنواره سراسری یکصد واحد مشتری مدار با حمایت اتاق ایران، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات و سندیکای صنعت برق و مخابرات برگزار می‌شود. این نشان‌دهنده اهمیت موضوع مشتری مداری در سطح ملی و حمایت گسترده از این رویکرد است.
  در این دوره از جشنواره، پتروشیمی شیراز با ارائه خدمات نوین، بهبود کیفیت محصولات و تعامل سازنده با مشتریان، توانست رتبه برتر را کسب کند. این موفقیت نشان‌دهنده تلاش مستمر این شرکت در جهت جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات باکیفیت است.
 مهندس حیدرنیا، مدیرعامل پتروشیمی شیراز، در این خصوص گفت: «ما در پتروشیمی شیراز، رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه خدمات نوین و باکیفیت، نیازهای مشتریان را برآورده کنیم.»
وی افزود: «کسب رتبه برتر در جشنواره «صد واحد مشتری مداری»، نشان‌دهنده تعهد و تلاش کارکنان پتروشیمی شیراز در جهت جلب رضایت مشتریان است و ما را در ادامه این مسیر مصمم‌تر می‌کند.»
 جشنواره «چهارمین جشنواره سراسری یکصد واحد مشتری مدار» فرصتی برای تبادل تجارب و دانش بین بنگاه‌های مختلف اقتصادی است. این جشنواره همچنین می‌تواند به ارتقای سطح خدمات در کشور و افزایش رضایت مشتریان کمک کند.
 پتروشیمی شیراز با کسب رتبه برتر در این جشنواره، به عنوان الگویی برای سایر بنگاه‌های اقتصادی در زمینه مشتری مداری معرفی شد. این شرکت با ادامه این مسیر، می‌تواند به ارتقای سطح خدمات در کشور و افزایش رضایت مشتریان کمک کند.
 علاوه بر این، پتروشیمی شیراز با حضور در این جشنواره، نشان داد که به دنبال تعامل با سایر بنگاه‌های اقتصادی و ارتقای سطح خدمات در کشور است. این رویکرد می‌تواند به نفع کل صنعت کشور باشد و به افزایش رضایت مشتریان کمک کند.
 در پایان، کسب رتبه برتر پتروشیمی شیراز در جشنواره یکصد واحد مشتری مدار، نشان‌دهنده تعهد و تلاش این شرکت در جهت جلب رضایت مشتریان است. این موفقیت، افتخاری برای صنعت پتروشیمی کشور است و می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر بنگاه‌های اقتصادی در نظر گرفته شود.


کد مطلب: 163764

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/163764/پتروشیمی-شیراز-پیشگام-جلب-رضایت-مشتری

نفت ما
  https://www.naftema.com