۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۸
کد مطلب : ۱۶۰۸۶۶

حضور هلدینگ پتروپالایش اصفهان در جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای نخستین بار در این جشنواره حضور یافت و موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شد.
حضور هلدینگ پتروپالایش اصفهان در جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کشور با هدف آشنايي با اصول و استانداردهاي نشرالكترونيك و مكتوب در روابط‌عمومي و ارایه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقاي سطح توانمندي‌ها و مهارت‌هاي مديران و كارشناسان روابط‌عمومي در حوزه فعاليت‌هاي انتشاراتي،  فرهنگ‌سازي مناسب و تكريم و معرفي نخبگان و الگوهاي برتر در حوزه انتشارات، تبيين نقش تكنولوژي‌هاي نوين ارتباطي و آموزشي در فرآيند نشر، دست‌يابي به راه‌كارهاي مناسب براي اعتلا و ارتقاي نشر الكترونيك و مكتوب در روابط‌عمومي‌ها، ايجاد فضاي رقابتي سالم و شور و نشاط علمي و تعامل بين متخصصان و كارشناسان اين عرصه و  فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه آثار شاخص و تحرك بخشيدن به فعاليت‌هاي انتشاراتي به لحاظ كيفي و كمي صورت پذیرفت.
 این جشنواره در 11 بخش ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی / بصری، رسا‌نه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال، تبلیغات مکتوب (شامل تبليغات در مطبوعات و رپرتاژآگهي در دو حوزه مكتوب و ديجيتال)، تحليل محتوا (تحليل محتواي رسانه‌هاي درون و برون‌سازماني)، نحوه ارایه آثار و بخش ویژه پذیرای آثار روابط‌عمومی‌های کشور است.
 گفتنی است هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای نخستین بار در این جشنواره حضور یافت و موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شد.
محمد ده‌بیدیان معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیرروابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این ارتباط با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت‌های روابط عمومی و همچنین استفاده از نیروی جوان و خلاق در کسب رتبه‌های برتر این جشنواره تاثیربسزایی داشته است، اظهار کرد: استفاده از آخرین متدهای تولید محتوای حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز از دیگر شاخص‌های موفقیت در این عرصه بوده است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در راستای چشم انداز این شرکت، هوشمندسازی همه اقدامات را در دستور کار دارد، گفت: بر این اساس استفاده از هوش مصنوعی در برنامه های آتی تولیدات روابط عمومی، در اولویت قرار دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی