به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "
نفت ما"،مشتریان بانک رفاه در استان تهران میتوانند از ساعت 9 الی 11 روز چهارشنبه 18 مرداد ماه از طریق تماس با این
سامانه به شماره 111 مسائل، چالشها و پرسشهای خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.
این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر
سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان
بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.
شایان ذکر است، رویکرد مشتریمداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت
بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سالهای اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.