۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۹
کد مطلب : ۱۵۷۳۵۷

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان

در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان این بانک در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.
ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مشتریان بانک رفاه در استان تهران می‌توانند از ساعت 9 الی 11 روز چهارشنبه 18 مرداد ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره 111 مسائل، چالش‌ها و پرسش‌های خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند. 
این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.  
شایان ذکر است، رویکرد مشتری‌مداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سال‌های اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی