به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "
نفت ما"، رضا نوشادی امروز (دوشنبه، نهم مردادماه) در نشست آغاز بهکار بازرسی دورهای نوبت اول که از سوی گروه بازرسی امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران در حال انجام است، گفت: همسو با ارتقای سلامت اداری به اصل رقابت بسیار اعتقاد داریم و یکی از راهبردهای شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در این باره، برونسپاری حداکثری فعالیتهاست، به نحوی که مصمم هستیم در ارجاع کار به پیمانکاران و مهندسان مشاور از همه ظرفیتهای قانونی و مدیریتی که در اختیار شرکتهای دولتی قرار گرفته است، استفاده کنیم.
وی افزود: برخی فرآیندها و دستورعملهای بازاندیشیشده از سوی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران مورد الگوبرداری سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت قرار گرفته است، به نحوی که این نهادها، با تصویب و ابلاغ این روندهای کارآمد و اثربخش، تلاش دارند تجربیات تخصصی بازوی اجرایی صنعت گاز در دیگر بخشهای پروژهمحور کشور ساری و جاری شود.
حمیدرضا ملکی، رئیس امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران نیز در این نشست ضمن تحسین رویکرد مثبت و تعامل سازنده مدیران شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با نهادهای نظارتی، تصریح کرد: حسن نیت و اراده این شرکت در توسعه سازمانی در عمل به اثبات رسیده است و این شرکت در شفافیت و تعریف سازوکارهای مؤثر در بهبود سلامت اداری، مجموعهای خوشنام و پیشرو در صنعت نفت کشور بهشمار میآید.
براساس این گزارش، همسو با انجام بازرسیهای دورهای، گروه بازرسی امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران از روز شنبه (هفتم مردادماه) با استقرار یک گروه در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، دوره نخست این فرآیند را آغاز کرد.