۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹
کد مطلب : ۱۲۹۶۱۵

بایدن: ما در این رقابت پیروز خواهیم شد

جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا در سخنانی گفت: هنوز نتایج روشنی به دست نیامده است اما ما در این رقابت پیروز خواهیم شد.
بایدن
بایدن
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امروز (شنبه) طی سخنرانی در ایالت «دیلاور» بدون آنکه مستقیماً اشاره کند که در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شده گفت که در سه ایالت مهم پنسیلوانیا، آریزونا و نوادا، نیز پیروز خواهد شد.
بایدن در سخنرانی خود از طرفدارانش خواست صبر پیشه کنند و در خصوص روند کند شمارش آراء توضیح داد: «می‌دانم شمارش آراء کند پیش می‌رود اما این نمایانگر تعداد بالای آراء‌ است و باید صدا و رأی افراد شنیده شود».
در حالیکه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا وعده دادخواهی داده است، بایدن از پیروزی در انتخابات خبر داد و گفت: «ما در سه ایالت پنسیلوانیا، آریزونا و نوادا پیروز می‌شویم و دیوار آبی (دموکرات‌ها) را بازسازی خواهیم کرد. اعداد روایت روشن و قانع‌کننده‌ای را برای ما بیان می‌کند. ما پیروز خواهیم شد».
بایدن خواستار پایان خشونت‌های پساانتخاباتی آمریکا و اتحاد میان مردم کشورش شد و گفت: «اکثریت قریب‌ به اتفاق 150 میلیون آمریکایی که رأی دادند، خواستار خارج شدن نیش و کنایه از سیاست ما هستند».
وی سپس ضمن ابراز امیدواری درباره پیروزی در ایالت آریزونا که تاکنون همواره به نفع جمهوری‌خواهان رأی می‌داده است گفت: «من اولین نماینده دموکرات‌ها خواهم بود که ظرف 40 سال در آریزونا پیروز خواهم شد».
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی