کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخواست کارکنان رسمی نفت از رییس جمهور+اصل نامه

30 مهر 1395 ساعت 17:09

جمع کثیری از کارکنان رسمی صنعت نفت در نامه ای به رئیس جمهور خواستار برطرف شدن مشکلاتشان شدند.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، متن نامه به شرح زیر است :     ریاست محترم جمهور
 جناب آقای دکتر روحانی
 
 با سلام و احترام
 بی مقدمه و بدون اطناب از تدابیر اتخاذ شده ی جنابعالی مبنی بر پذیرش استعفای سه تن از وزرای کابینه تان در ماه های پایانی دور اول ریاست شما بر قوه ی مجریه ی این مملکت صمیمانه تشکر و حمایت می کنیم. چرا که این سه وزرات خانه از مهمترین ارگان های تاثیر گذار در فضای کنونی جامعه ی ما می باشند.
 اما رییس جمهور محترم ، آیا این روزها از حال سربازان خط مقدم جبهه ی اقتصادی دستگاه تحت مدیریتتان خبر دارید؟ آیا می دانید که رزمندگان بی منت صنعت نفت این مرز و بوم چند ماه است که به دنبال احقاق حق مسلمشان هستند؟ همان حقی که شما و مجلس محترم شورای اسلامی بر آن ها روا دانسته اید؟
 - از اجرای قانون اختیارات وزارت نفت با شما سخن می گوییم که این روزها بررسی و اجرای آن در پیچ و خم های طولانی وزارتخانه ی مربوطه گیر کرده و انگار صدای ما به گوش هیچ یک از افراد آن تشکیلات ذیربط نمی رسد.    - از حذف یکباره چندین هزار سمت در رده ‌های مختلف شغلی در کلیه ی ارگانهای تابعه ی وزارت نفت با شما سخن می گوییم که بی هیچ توجیه خاصی کماکان ادامه دارد.    - از بالا بردن سن بازنشستگی از 60 سال به 65 سال و قابل ارتقاء به 70 سالگی با شما می گوییم که به دلایل نا معلوم تصویب و اجرایی گردید.    - از وخامت اوضاع روحی کارکنان جوان آن وزرات مبنی بر عدم تامین معیشتشان با شما حرف می زنیم که علی رغم  تحمل ساعات کار طولانی در شرایط سنگین و طاقت فرسا، دستمزدهایشان کفاف زندگی هایشان را نمی دهد.
 
 آقای دکتر روحانی، با فرض اینکه حضور جناب آقای مهندس بیژن زنگنه و مدیریت کلان ایشان از جنبه ی پیشبرد اهداف دولت متبوع شما کاملا کارآمد و مفید بوده است اما نباید این واقعیت به دست فراموشی سپرده شود که این کارمندان شریف و خدوم صنعت وزین نفت هستند که نیل به اهداف والای نظام اسلامی در زمینه های اقتصادی را امکان پذیر می سازند و نادیده گرفتن مطالبات به حق این عزیزان نتیجه ای جز سرخوردگی و یاس را به دنبال نخواهد داشت.    اینک که پس از بارها نامه نگاری و ارسال درخواست از سوی کارکنان صنعت نفت ، با کمال تاسف شاهد آن هستیم گوش شنوایی جهت استماع مشکلات کارکنان وجود ندارد ، این موضوع ما را بر آن داشت آخرین عریضه را حضور ریاست محترم جمهور تقدیم نماییم و امید آن داریم از سوی آن مقام موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.مزید استحضار اینکه  کارکنان صنعت نفت به نشانه اعتراض به وضع موجود و همچنین اعلام عدم رضایت عملکرد وزیر محترم نفت ، به زودی تجمع صنفی برگزار خواهند نمود. 
 
 
                                                                                                                                           با احترام
                                                                                                                                         از طرف جمع کثیری از                                                                                                                                     کارکنان شاغل در صنعت نفت


کد مطلب: 50597

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/50597/درخواست-کارکنان-رسمی-نفت-رییس-جمهور-اصل-نامه

نفت ما
  https://www.naftema.com