۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۹۸۳۱۶
اختصاصی "نفت ما"؛

احتمال تجمع اعتراضی کارگران پتروشیمی پردیس همزمان با حضور روحانی!

گفته می شود نیروهای پیمانکاری این شرکت به دلیل نرسیدن به خواسته هایشان از جمله عدم دریافت پاداش و ... قصد تجمع داشته اند که ظاهرا با تدبیر مدیرعامل پتروشیمی پردیس بیش از نیمی از کارگران پیمانکاری به مرخصی اجباری فرستاده شده اند!
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، فردا حسن روحانی، رییس جمهوری برای افتتاح چند طرح پتروشیمی از جمله فاز سوم پتروشیمی پردیس وارد عسلویه می شود.  گفته می شود نیروهای پیمانکاری این شرکت به دلیل نرسیدن به خواسته هایشان از جمله عدم دریافت پاداش و ... قصد تجمع داشته اند که ظاهرا با تدبیر مدیرعامل پتروشیمی پردیس بیش از نیمی از کارگران پیمانکاری به مرخصی اجباری فرستاده شده اند!

 اما چرا کارگران پیمانکاری شرکت پتروشیمی پردیس تاکنون به خواسته هایشان نرسیده اند که بخواهند در چنین روز حساسی که همه توجه ها به این سمت جلب شده است دست به #تجمع اعتراضی بزنند جای سوال دارد؟!

 فاز سوم اوره و آمونیاک پتروشیمی پردیس از سال ۱۳۹۰ آغاز شده و پیش بینی شده بود در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری برسد. ظرفیت اسمی آمونیاک ۶۸۰ هزار تن در سال و ظرفیت اسمی طرح اوره ۱۰۷۵ تن در سال است.
   
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی