۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۹۴۰۵۷
مدیر عامل شستا در گفت و گوی اختصاصی با "نفت ما ":

یکپارچه سازی محصولات پتروشیمی یک امر ضروری است/تغییر مدیرعامل نفت پاسارگاد حق طبیعی سهامداران است

مدیر عامل شستا با اشاره به اینکه بسیاری از واحد های پتروشیمی به دلیل اینکه در چرخه واحد های وابسته به وزارت نفت نیستند خوراک را به موقع دریافت نمی کنند که این مشکل باعث شده تا نتوانند با ظرفیت کافی تولید نمایند گفت : اگر تمام این واحد ها به صورت هلدینگ ادامه فعالیت دهند میتوان در حوزه صادرات، قیمت تمام شده،کیفی سازی وخلق ارزش افزوده بیشتر حرف اول را در منطقه زد .
 مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: با توجه به اینکه محصولات پتروشیمی ایران به کشورهای مختلف صادر می شود یکپارچه سازی در حوزه فرآیندی و فعالیت می تواند ارزش آفرینی را ایجاد نماید .
مرتضی لطفی در گفت و گو با خبرنگار آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما " افزود :با یکپارچه سازی صادرات محصولات پتروشیمی دیگر مشتریان برای خرید، واحد های تولیدی را دور نخواهند زد ومذاکرات یکجانبه خواهد بود و این کار می تواند ارزش افزوده بیشتری را نصیب کشور نماید.

وی ادامه داد:  یکپارچه سازی محصولات پتروشیمی همچنین می تواند از طریق ایجاد رقابت در بین شرکت های داخلی به افزایش کیفیت نیز منجر شود به دلیل اینکه مبادی تولید و صادرات یک طرفه خواهد بود .

لطفی تصریح کرد : با توجه به سهم بالای محصولات پتروشیمی در صادرات غیر نفتی کشور یکپارچه سازی با حفظ مصالح و منافع کشور یک امر ضروری است .

 مدیر عامل شستا با اشاره به اینکه بسیاری از واحد های پتروشیمی به دلیل اینکه در چرخه واحد های وابسته به وزارت نفت نیستند خوراک را به موقع دریافت نمی کنند که این مشکل باعث شده تا نتوانند با ظرفیت کافی تولید نمایند گفت : اگر  تمام این واحد ها  به صورت هلدینگ ادامه فعالیت دهند میتوان در حوزه صادرات، قیمت تمام شده،کیفی سازی وخلق ارزش افزوده بیشتر حرف اول را در منطقه زد .

 لطفی درپاسخ به سوالی در خصوص تغییر مدیر عامل شرکت نفت پاساگاد نیز گفت :موضوع تغییر مدیر عامل یک حق طبیعی برای سهامداران است ،شرکت شستا تنها سهامدار نفت پاسارگاد نبوده و سایر سهامداران این تصمیم را گرفته اند ،نباید فراموش کرد که انسجام در حوزه مدیریتی یکی از رموز پیشرفت شرکت ها می باشد و امیدواریم از مدیر عامل قبلی این شرکت در بخش های دیگراستفاده نماییم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی