۰
۱۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۹۱۸۶۶

گمانه زنی ها از تغییرات در وزارت نفت

همزمان با مصوبه اخیر مجلس در خصوص خداحافظی بازنشسته ها از پست های اجرایی کشور ؛شنیده های "نفت ما" از تغییرات در برخی پست های وزارت نفت حکایت دارد.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  همزمان با مصوبه اخیر مجلس در خصوص خداحافظی بازنشسته ها از پست های اجرایی کشور ؛شنیده های "نفت ما" از تغییرات در برخی پست های وزارت نفت حکایت دارد.   شرکت ملی نفت ایران:محسن پاکنژاد؛زبیدی شرکت ملی گاز :آیدین ختلان،عماد حسینی ،محسن دلاویز   شرکت ملی صنایع پتروشیمی:آیدین ختلان،مهدی یوسفی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب:سید صالح هندی ؛جهانگیر پورهنگ فلات قاره:رامین حاتمی،سپهر سپهری،حمید بورد معاونت پارلمانی وزارت نفت:محسن دلاویز ،شریف حسینی،علا حسینی معاونت منابع انسانی:آیدین ختلان،کامران دهقان،ناصر مولایی معاونت امور بین الملل:سعید خشرو  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علی
سلام علا حسینی کیه
سلام
پس نصرت رحیمی چی شدچرااسم ایشان اعلام نشده
اسداله
جالبه كه نام ايدين ختلان براي تصدي سه پست كليدي مطرح شده است. فكر مي كنم آيدين جان در خواب هم فكر نمي كرد روزي به واسطه ارادت سالاري به استاد خود اينچنين مراتب رشد و ترقي را طي كند. هيچ وقت نفت را اينقدر ضعيف و ذليل نديده بودم كه يكي مثل اين آقا كانديد مناصب مديريتي آن باشد.
يوسفي هم داستان خودش را دارد او هم رشد خارق العاده اي داشته در طي اين چند سال....
اي كاش ما هم به يه جايي وصل بوديم....البته بهتر كه نيستيم
تاريخ در خصوص عملكرد زنگنه قضاوت خواهد كرد. براي تصدي سمت هاي مديريتي در نفت لازم نيست شايسته باشيد لازم است يا ارادت داشته باشيد يا يكي مثل تاجگردون در مجلس شما را سفارش كرده باشد (منظورم اصلا دلاويز نيست ها)
خدايا شكرت
نجم
سلام
ایکاش که به وزیر نفت کمک فکری بشود تا از افراد با سابقه و با تجربه نفتی استفاده بیشتری ببرند خصوصا" الان در این شرایط سخت واقعا" افراد با تجربه میتوانند به ایشون کمک شایانی بکنند و کشتی نفت رو در این آخرین دوره صدارت زنگنه بسلامت به ساحل برسونند و خاطره خوشی از عملکرد ایشون باقی بمونه بهر حال این آخرین فرصت ایشونه که بتونن لااقل اینهمه ابعاد منفی کارها و عملکردشون را در دور دوم اصلاح کنندو مقداری این جو منفی علیه خودشونو را مثبت کنند. ان شاء الله
سلام خسته نباشید
معاونت برنامه ریزی و معاونت مهندسی و معاونت نظارت بر منابع هیدروکربوری یادتون رفت. صنعت نفت با شعار جوانگرایی و انتصاب حداکثری بازنشستگان!!!! واقعاگ دم خروس جالبیه. تازه وقتی هم میخوان مثلا" جوانگرایی کنند میرن افرادی را که اصلا نمیدونند نفت چیه میارن میزارن یه جاهای کلیدی مثل نیکو و مرکز آموزش مدیریت و سرمایه گذاری و بهینه سازی و پالایش و پخش و ....دستیار ویژه (البته بهتر بگیم وزیرک در سایه ) و بعد هم رییس جمهورم بی خبر از عملکرد زیر دستان برندش میاد تو تلویزیون شعار میده که در مبارزه با رانت و فساد خط قرمزی ندارم..ترا بخدا مردم چطور باید باور کنند اگر این انتصابها بده بستون و رانت نیست اسمش چیه؟ ترا بخدا بگید و یه اسم جدید براش پیدا کنید. مگر میشود با این صنعت اول کشور هر کاری دلتون میخواد بکنید و یه مشت بچه دور خودتون جمع کنید که فقط بلدن بگن چشم. بابا این صنعت نقطه امید ملته و تمام درآمد کشور از اینجاست چرا اینقدر بازیچه قرارش دادید بخدا دل تمام کارکنان خدوم نفت از اجنبیهای وارده به نفت خونه. نمایندگان ملتم که چون اکثرشون یا خودشون را و یا فک و فامیلشون را تو نفت جا کردن صداشون در نمیاد. ترا بخدا صدا کارکنان و دانشجویان صنعت عظیم نفت را به گوش رییس جمهور و مقام رهبری برسانید. الان تو همین لیست گمتنه زنی رو نگاه کنید بجز عماد حسینی و دهقان که سرپرست است و مولایی و زبیدی و بورد کدومشون سابقه آنچنانی دارند. همه به رانت و حمایت در سایه وزارت برند به نون و نوایی رسیدند. این همه مدیر متعهد و متخصص تو نفت داریم چرا استفاده نمیکنید؟؟؟؟؟؟
سیدمرتضی
محسن دلاویز ز ز ز ز بابا گمانه زن خدا دائیتو نگه داره برات
مگر این اقایان خ ,... چه تخصص و تجربه ایی دارند که در این پست های کلان اقتصادی و تخصصی گزینه شده اند مگر تا بحال در مسئولیت های کلان قرار داشته اند و....... مگر قحط الرجال است ؟

پاسخ:
ناشناس
اوضاع معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری نیز بسیار نابسامان است. آقای بیطرف با طناب آقای ن..... مشاور بازنشسته فاقد قابلیتهای تخصصی، مدیران کلی را منتصب کرده اند که بعضا به دلیل نفوذ باجناقها، برادر یا پدر یا سایر بستگانشان عامل بده بستان بوده اند..... با بیطرفی نمی توان در قبال رشد صنعت نفت تصمیم گرفت. خداوند محاسن بازنشستگان دائم المدیر را به خود و ذینفعانشان برگرداند. انشاالله
یبری
برخی نشریه ها معافیت گرفتن
حتی کاغذی های چاپی نفت از جمله زندگی نو صندوق دوباره چاپ شده !
منصف
با سلام

آقای مولایی چه کار مهم و نوآورانه ای تا کنون در مدیریت منابع انسانی نفت انجام داده که حالا باید در مقامی بالاتر کاندید شوند؟ راستی:
- از عدم افزایش وام مسکن بعد از بیش از ده سال چه خبر؟
- قانون ماده ده چه شد؟
- اپریزالها حالشان چطور است؟
- از کیفیت پایین نیروی انسانی چطور؟
- آقای مولایی توضیح دهند برای خانه دار شدن و مسکن کارکنان نفت چه کرده اند؟
از برخورد با پارتی بازیهای اعزام نورچشمیها به محمودآباد چه خبر؟ بررسی کنندفقط امسال چه کسانی برای چندمین بار رفته اند؟ از دوستان امور اداریها نیستند؟
- از پرورش مدیران به خواب رفته شرکت نفت خبری دارند؟ و سوالات دیگر.....


ایشان با چه اقداماتی باید ارتقا یابند؟ خودشان مصاحبه کنند و پاسخ دهند.....
علی
همه میگند که بازنشسته ها میروند در حالیکه ن......... یک بازنشسته را در 15 مرداد به عنوان معاون خودش منصوب کرده،برای دهن کجی به سیستم

پاسخ:
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی