۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۸۹۰۵۷
در مجمع عمومی شرکت نفت سپاهان عنوان شد؛

تشریح دستاوردهای سال ٩٦ شرکت نفت سپاهان/نفت سپاهان ٢٠٠ تومان سود داد

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت:بالاترین میزان فروش طی ٤ سال گذشته محقق شد،نرخ فروش محصولات در بازارهای جهانی نرخ خوبی بوده و یک سنت هم اعتباری نفروخته ایم و همه فروش محصولات به صورت نقدی انجام شد.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، ابراهیمی در مجمع عمومی این شرکت اعلام کرد:مزیت نفت سپاهان نسبت به رقبا صادرات محور بودن محصولات است،سپاهان تنها شرکت روغنی بود که ریسک فروش محصول در بورس کالا را پذیرفت. 
وی افزو: در سال ٩٦ رکورد توسعه و تولید را بعد از ٥ سال شکسته ایم و این در حالی اتفاق افتاد که یک ماه در اورهال بوده ایم و خوشبختانه بدون حادثه اورهال رو پشت سر گذاشته وتوانسته ایم "وکس کمتر از ٢ درصد" تولید کنیم و تنها شرکت در داخل کشور هستیم که به این مهم دست یافتیم.

مدیر عامل نفت سپاهان افزود: در سال گذشته موفق شده ایم خطوط لوله "پرکنی " را در داخل پالایشگاه راه اندازی کنیم همچنین در اواخر سال ٩٦ موفق شده ایم بسیاری از ادتیو ها رو با عرض مبادله ای وارد کنیم و از این نظر با توجه به نوسات ترزی مشکلی نخواهیم داشت.

 ابراهیمی تصریح کرد: در حال ساخت پایانه صادراتی اختصاصی هستیم که کار بزرگ و ماندگاری در تاریخ شرکت نفت سپاهان خواهد بود . وی از راه اندازی واحد پساب این شرکت که همیشه مشکل ساز بود نیز خبر داد.

وی ادامه داد: سپاهان توانست١٧٠ میلیارد تومان از بدهی های بانکی را در سال گذشته تسویه کند ،بدهی ارزی ٣٢ میلیون درهمی داشته ایم که توانسته ایم قبل از گرانی های ارز تسویه کنیم که اگر این امر صورت نمی گرفت با مشکلات بزرگی با توجه به نوسانات ارز روبه رو می شدیم.
  وی تصریح کرد: سود خالص شركت نفت سپاهان ٢٩٦ درصد افزايش پيدا كرده است .

ابراهیمی عنوان کرد: مهمترين مشكل ما مصوبه سازمان حمايت از مصرف كننده است كه اجازه افزايش قيمت محصولات را به ما نمي دهد.

وی گفت: چالش جدي ما در سال ٩٧ افزايش قيمت لوب كات است كه در اواخر   سال ٩٦ هم اتفاق افتاد و پالايش و پخش قيمت لوب كات را چندين برابر گران كرده است.
مدیر عامل نفت سپاهان اظهار داشت: به دليل تحريم ها شركت اروپايي رده اول برنده مناقصه طرح توسعه شركت از حضور در ايران منصرف شده است و به ناچار از شركتهاي رده دوم استفاده خواهيم كرد.  همچنین در مجمع عمومي عادي ساليانه شركت نفت سپاهان كه امروز برگزار شد به ازاء هر سهم ٢٠٠ تومان سود تصويب شد و سهامداران حقيقي شركت نفت سپاهان مي توانند از روز شنبه سود خود را دريافت نمايند.    
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


عمل ها بلندتر از کلمات سخن می گویدهمه این اتفاقات واظهار نظر هافقط روی کاغذ بوده عملیات یه چیزدیگری است
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی