آخرین اخبار
فراتر از نفت

پتروشیمی‌ها محرک بورس شدند

زیان ۳۰ میلیارد دلاری ایتالیا در ایران در نتیجه تحریمهای آمریکا

بهترین راهکار برای عدم کاهش صادرات نفت

قیمت جهانی نفت کاهش یافت

ویژگی‌های مهم توتال برای ایران

رشد مصرف بنزین در اردیبهشت‌ماه

احتمال افزایش تولید نفت اوپک

هند به فکرجایگزین نفت ایران است

او اِم وی :همکاری با ایران ادامه می یابد

پشتیبانی افکار عمومی پاکستان از واردات گاز ایران

بریتیش پترولیوم هم از ایران رفت

رشد قیمت نفت و نگرانی ترامپ

مراسم سوگواری برادر همسر مهندس تاجگردون با حضور نفتی ها/تصویری

میزان صادرات نفت ایران در اردیبهشت‌ماه

بررسی نحوه فروش نفت در کمیسیون انرژی

توتال همکاری با آمریکا را بر ایران ترجیح می دهد

ایجاد یک میلیون شغل جدید با تجدیدپذیرها

افزایش چشمگیر درآمدهای نفتی ایران

ونزوئلا اوپک را نگران کرد

معرفی اعضای جدید هیئت مدیره بهداشت و درمان صنعت نفت

آغاز عملیات نصب تجهیزات آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان /تصویری

ارزیابی تولید و عرضه قیر ایران در نهمین کنفرانس قیر و آسفالت اروپای آرگوس

گردهمایی رفع چالش‌های اجرایی QHSE در مناطق نفت‌خیز جنوب

توتال «قبرس» را جایگزین ایران کرد

بازار صادرات گاز،بازاری رقابتی است

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس مطرح کرد:

لزوم آشنایی روابط عمومی ها با تکنولوژی های روز دنیا

۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۲/۲۶کد خبر: 86375
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس گفت: روابط عمومی ها باید نسبت به فن آوری و تکنولوژی های روز شرکتهای بزرگ دنیا شناخت داشته و همواره به فکر ارتقا سازمان باشند.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خیلج فارس، مهندس جعفر ربیعی، مدیرعامل این شرکت در هفتین همایش روسای روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: اگر هلدینگ خلیج فارس را شرکتی منحصر به فرد و شاخص در همه ابعاد می دانیم، باید  مجموعه  سازمان مانند روابط عمومی و سایر واحدهای ستادی و شرکتهای تابعه نیز بتوانند در موارد مختلف شاخص باشند.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس افزود: همچنین روابط عمومی ها باید بتوانند خلاقیت و نو آوری را در دستور کار خود قرار داده و از ایده هایی که  در جلسات فکر  بازگو می شود استفاده کنند تا در مسیر رسیدن به هدف گام بردارند .

مهندس ربیعی در ادامه تاکید کرد: اگرچه روابط عمومی ها مستقل عمل می کنند اما باید هماهنگی لازم را با سایر بخش ها داشته باشند.

وی یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها را تلاش در جهت کاهش هزینه های غیر ضروری دانست و گفت:  استفاده حداکثر از توانمندی های موجود در روابط عمومی باید در دستور کار قرار گیرد.

 وی در پایان با تاکید بر این نکته که جلساتی از این دست می تواند بسیار مفید بوده و در حل بسیاری از مسائل و مشکلات کمک کند، افزود: حفظ ارتباط میان روابط عمومی ها در اولویت قرار دارد تا علاوه بر هم افزایی برای ایجاد خلاقیت، از تجربیات موفق و ناموفق یکدیگر بهره ببرند تا شاهدکارهای جدیدی در شرکت باشیم.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *


سایت خبری تحلیلی نفت ما