آخرین اخبار
فراتر از نفت

پیام های آموزشی شرکت بهینه سازی در مترو/تصویری

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی سوخت

انتصاب اعضای شورای مرکزی «سلام»

جنبش «جلیقه زردها» و فرجام سوختهای فسیلی در فرانسه

تولید نفت چین رکورد زد

جزئیات طرح اختصاص روزانه یک لیتر بنزین به هر ایرانی

انتصاب جدید در شرکت نفت

افزایش قربانیان انفجار خط لوله مکزیک

ورود اولین محموله نفتی ایران به کره‌جنوبی

آغاز سومین عرضه نفت خام تا ساعاتی دیگر

قیمت جهانی نفت افزایش یافت

پتروشیمی جم حامی همیشگی محیط زیست

همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و انرژی پاسارگاد

کشف ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب

سود هرسهم «جم» افزایش می‌یابد

ژاپن واردات نفت از ایران را آغاز کرد

برنامه جدید BP در دریای خزر

وزیر نفت در مجلس/تصویری

حضور استاندار یزد در فرودگاه شهید صدوقی این شهر در پی انتشار خبر "نفت ما"

آلمان خرید گاز روسیه را ادامه می دهد

نفتی‌ها ۶۴درصد بیشتر از۹۶حقوق می‌گیرند

ماجرای ادعای توصیه دولت برای خریداری نفت از بورس

ادغام در صنعت نفت عمان

افزایش شمار قربانیان انفجار خط لوله مکزیک

هیچ خلافی در انتصابات ستاره خلیج فارس رخ نداده است

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس مطرح کرد:

لزوم آشنایی روابط عمومی ها با تکنولوژی های روز دنیا

۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۲/۲۶کد خبر: 86375
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس گفت: روابط عمومی ها باید نسبت به فن آوری و تکنولوژی های روز شرکتهای بزرگ دنیا شناخت داشته و همواره به فکر ارتقا سازمان باشند.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خیلج فارس، مهندس جعفر ربیعی، مدیرعامل این شرکت در هفتین همایش روسای روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: اگر هلدینگ خلیج فارس را شرکتی منحصر به فرد و شاخص در همه ابعاد می دانیم، باید  مجموعه  سازمان مانند روابط عمومی و سایر واحدهای ستادی و شرکتهای تابعه نیز بتوانند در موارد مختلف شاخص باشند.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس افزود: همچنین روابط عمومی ها باید بتوانند خلاقیت و نو آوری را در دستور کار خود قرار داده و از ایده هایی که  در جلسات فکر  بازگو می شود استفاده کنند تا در مسیر رسیدن به هدف گام بردارند .

مهندس ربیعی در ادامه تاکید کرد: اگرچه روابط عمومی ها مستقل عمل می کنند اما باید هماهنگی لازم را با سایر بخش ها داشته باشند.

وی یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها را تلاش در جهت کاهش هزینه های غیر ضروری دانست و گفت:  استفاده حداکثر از توانمندی های موجود در روابط عمومی باید در دستور کار قرار گیرد.

 وی در پایان با تاکید بر این نکته که جلساتی از این دست می تواند بسیار مفید بوده و در حل بسیاری از مسائل و مشکلات کمک کند، افزود: حفظ ارتباط میان روابط عمومی ها در اولویت قرار دارد تا علاوه بر هم افزایی برای ایجاد خلاقیت، از تجربیات موفق و ناموفق یکدیگر بهره ببرند تا شاهدکارهای جدیدی در شرکت باشیم.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *


سایت خبری تحلیلی نفت ما