آخرین اخبار
فراتر از نفت

این سرزمین نفت‌خیز برق ندارد

به آقای ترامپ پیشنهاد میکنم دست از تحریم نفت ایران بردارد

آغاز ثبت نام مسابقات ورزشی بازنشستگان نفت

گردشی تاریخی در "خرمکوشک"

جزئیات عرضه ارز پتروشیمی‌ها در نیما

مدیران شرکت نفتی سوئدی متهم شدند

تغییر نرخ خوراک پالایشگاه‌ها از فردا

بررسی نحوه عرضه نفت در بورس در کمیسیون انرژی

مهر تائید مجدد استاندارد بر محصولات تولیدی نفت پاسارگاد

تیم فوتبال نفت تهران منحل شد

پتروشیمی جم میزبان جلسه شورای راهبردی روابط عمومی شرکتهای تابعه صندوق بازنشستگی

ناکامی اوپک در جایگزینی نفت ایران

جزئیات نرخ سوخت شناورها

قطعا قاچاق سوخت سازمان یافته است

واکنش شرکت نفت به فیش حقوقی کاردُر

عربستان: کشورهای غربی را تحریم نفتی نمی‌کنیم

تحریم نفت ایران باعث نگرانی بازار شده است

یارانه ایرانیان در جیب قاچاقچیان سوخت

قیمت جهانی نفت افزایش یافت

برنامه‌‌ا‌ی برای دونرخی کردن بنزین وجود نداد

تشکیل کمیته‌ای در کمیسیون انرژی برای قاچاق سوخت

آمریکا: به خریداران نفت ایران معافیت می‌دهیم

درخواست سناتور آمریکایی برای تحریم نفتی عربستان

افزایش ظرفیت صد درصدی واحد MTBE پتروشیمی بندرامام

غیر قابل جبران بودن حذف نفت ایران از بازار جهانی

به مناسبات روز ملی ارتباطات

روابط عمومی ها قلب تپنده سازمان هستند

فرهاد جهانگیری/ عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۲/۲۶کد خبر: 86374
بیست و هفتم اردیبهشت هر سال به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی و ارتباطات در جامعه بوده و درحقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های صادقانه فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است که شبانه روز در ایفای نقش حساس خود در تلاش و تکاپو هستند.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباط سازمان ها با افکار عمومی و همکاران خود قلب تپنده یک سازمان بوده و دستاوردها، برنامه ها و خدمات صورت گرفته از جانب سازمان را به افکار عمومی و از طرفی دیگر، خواسته ها، نیازمندی ها و مطالبات افکار عمومی و همکاران را به مدیران سازمان و ارائه دهندگان خدمات منعکس می کنند.

با توجه به حیطه گسترده وظایف روابط عمومی ها کسانی که این مسئولیت خطیر را به عهده دارند باید با پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه ای، ارتباط مثبت و دوسویه خود را با مردم، رسانه ها، سازمانها و بطور کلی جامعه حفظ کرده و با استفاده از راهکارهای مناسب ارتباطی سعی در ارائه اطلاعات و اخبار شفاف سازمان متبوع خویش به سطح جامعه و بخصوص ذینفعان داشته باشند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی عزیزان فعال در عرصه ارتباطات و روابط عمومی، امید دارم دست اندرکاران و فعالان این حوزه با توجه به نامگذاری سال 1397 توسط رهبر فرزانه انقلاب به "حمایت از کالای ایرانی" با استفاده از ابزارهای نوین و روش های خلاقانه بتوانند ارتباط شایسته و مفیدی را با مخاطبان ایجاد نموده و از طریق این بازوی توانمند در جهت رشد و توسعه صنعت و اعتلای کشور عزیزمان ایران گامهای موثری بردارند.       

  فرهاد جهانگیری  / عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *


سایت خبری تحلیلی نفت ما