آخرین اخبار
فراتر از نفت

پیام های آموزشی شرکت بهینه سازی در مترو/تصویری

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی سوخت

انتصاب اعضای شورای مرکزی «سلام»

جنبش «جلیقه زردها» و فرجام سوختهای فسیلی در فرانسه

تولید نفت چین رکورد زد

جزئیات طرح اختصاص روزانه یک لیتر بنزین به هر ایرانی

انتصاب جدید در شرکت نفت

افزایش قربانیان انفجار خط لوله مکزیک

ورود اولین محموله نفتی ایران به کره‌جنوبی

آغاز سومین عرضه نفت خام تا ساعاتی دیگر

قیمت جهانی نفت افزایش یافت

پتروشیمی جم حامی همیشگی محیط زیست

همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و انرژی پاسارگاد

کشف ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب

سود هرسهم «جم» افزایش می‌یابد

ژاپن واردات نفت از ایران را آغاز کرد

برنامه جدید BP در دریای خزر

وزیر نفت در مجلس/تصویری

حضور استاندار یزد در فرودگاه شهید صدوقی این شهر در پی انتشار خبر "نفت ما"

آلمان خرید گاز روسیه را ادامه می دهد

نفتی‌ها ۶۴درصد بیشتر از۹۶حقوق می‌گیرند

ماجرای ادعای توصیه دولت برای خریداری نفت از بورس

ادغام در صنعت نفت عمان

افزایش شمار قربانیان انفجار خط لوله مکزیک

هیچ خلافی در انتصابات ستاره خلیج فارس رخ نداده است

به مناسبات روز ملی ارتباطات

روابط عمومی ها قلب تپنده سازمان هستند

فرهاد جهانگیری/ عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۲/۲۶کد خبر: 86374
بیست و هفتم اردیبهشت هر سال به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی و ارتباطات در جامعه بوده و درحقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های صادقانه فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است که شبانه روز در ایفای نقش حساس خود در تلاش و تکاپو هستند.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباط سازمان ها با افکار عمومی و همکاران خود قلب تپنده یک سازمان بوده و دستاوردها، برنامه ها و خدمات صورت گرفته از جانب سازمان را به افکار عمومی و از طرفی دیگر، خواسته ها، نیازمندی ها و مطالبات افکار عمومی و همکاران را به مدیران سازمان و ارائه دهندگان خدمات منعکس می کنند.

با توجه به حیطه گسترده وظایف روابط عمومی ها کسانی که این مسئولیت خطیر را به عهده دارند باید با پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه ای، ارتباط مثبت و دوسویه خود را با مردم، رسانه ها، سازمانها و بطور کلی جامعه حفظ کرده و با استفاده از راهکارهای مناسب ارتباطی سعی در ارائه اطلاعات و اخبار شفاف سازمان متبوع خویش به سطح جامعه و بخصوص ذینفعان داشته باشند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی عزیزان فعال در عرصه ارتباطات و روابط عمومی، امید دارم دست اندرکاران و فعالان این حوزه با توجه به نامگذاری سال 1397 توسط رهبر فرزانه انقلاب به "حمایت از کالای ایرانی" با استفاده از ابزارهای نوین و روش های خلاقانه بتوانند ارتباط شایسته و مفیدی را با مخاطبان ایجاد نموده و از طریق این بازوی توانمند در جهت رشد و توسعه صنعت و اعتلای کشور عزیزمان ایران گامهای موثری بردارند.       

  فرهاد جهانگیری  / عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *


سایت خبری تحلیلی نفت ما