آخرین اخبار
فراتر از نفت

پتروشیمی‌ها محرک بورس شدند

زیان ۳۰ میلیارد دلاری ایتالیا در ایران در نتیجه تحریمهای آمریکا

بهترین راهکار برای عدم کاهش صادرات نفت

قیمت جهانی نفت کاهش یافت

ویژگی‌های مهم توتال برای ایران

رشد مصرف بنزین در اردیبهشت‌ماه

احتمال افزایش تولید نفت اوپک

هند به فکرجایگزین نفت ایران است

او اِم وی :همکاری با ایران ادامه می یابد

پشتیبانی افکار عمومی پاکستان از واردات گاز ایران

بریتیش پترولیوم هم از ایران رفت

رشد قیمت نفت و نگرانی ترامپ

مراسم سوگواری برادر همسر مهندس تاجگردون با حضور نفتی ها/تصویری

میزان صادرات نفت ایران در اردیبهشت‌ماه

بررسی نحوه فروش نفت در کمیسیون انرژی

توتال همکاری با آمریکا را بر ایران ترجیح می دهد

ایجاد یک میلیون شغل جدید با تجدیدپذیرها

افزایش چشمگیر درآمدهای نفتی ایران

ونزوئلا اوپک را نگران کرد

معرفی اعضای جدید هیئت مدیره بهداشت و درمان صنعت نفت

آغاز عملیات نصب تجهیزات آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان /تصویری

ارزیابی تولید و عرضه قیر ایران در نهمین کنفرانس قیر و آسفالت اروپای آرگوس

گردهمایی رفع چالش‌های اجرایی QHSE در مناطق نفت‌خیز جنوب

توتال «قبرس» را جایگزین ایران کرد

بازار صادرات گاز،بازاری رقابتی است

به مناسبات روز ملی ارتباطات

روابط عمومی ها قلب تپنده سازمان هستند

فرهاد جهانگیری/ عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۲/۲۶کد خبر: 86374
بیست و هفتم اردیبهشت هر سال به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی و ارتباطات در جامعه بوده و درحقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های صادقانه فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است که شبانه روز در ایفای نقش حساس خود در تلاش و تکاپو هستند.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباط سازمان ها با افکار عمومی و همکاران خود قلب تپنده یک سازمان بوده و دستاوردها، برنامه ها و خدمات صورت گرفته از جانب سازمان را به افکار عمومی و از طرفی دیگر، خواسته ها، نیازمندی ها و مطالبات افکار عمومی و همکاران را به مدیران سازمان و ارائه دهندگان خدمات منعکس می کنند.

با توجه به حیطه گسترده وظایف روابط عمومی ها کسانی که این مسئولیت خطیر را به عهده دارند باید با پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه ای، ارتباط مثبت و دوسویه خود را با مردم، رسانه ها، سازمانها و بطور کلی جامعه حفظ کرده و با استفاده از راهکارهای مناسب ارتباطی سعی در ارائه اطلاعات و اخبار شفاف سازمان متبوع خویش به سطح جامعه و بخصوص ذینفعان داشته باشند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی عزیزان فعال در عرصه ارتباطات و روابط عمومی، امید دارم دست اندرکاران و فعالان این حوزه با توجه به نامگذاری سال 1397 توسط رهبر فرزانه انقلاب به "حمایت از کالای ایرانی" با استفاده از ابزارهای نوین و روش های خلاقانه بتوانند ارتباط شایسته و مفیدی را با مخاطبان ایجاد نموده و از طریق این بازوی توانمند در جهت رشد و توسعه صنعت و اعتلای کشور عزیزمان ایران گامهای موثری بردارند.       

  فرهاد جهانگیری  / عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *


سایت خبری تحلیلی نفت ما