۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۸۵۱۷۶

حضور پتروشیمی مکران در نمایشگاه بین المللی نفت

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی طی روزهای 16 لغایت 19 اردیبهشت سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، در نمایشکاه امسال شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران به عنوان سومین قطب پتروشیمی کشور در غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان توسعه دهنده صنایع پتروشیمی در ماهشهر و عسلویه به ارائه توانمندی ها و فعالیت های صورت گرفته می پردازد. گفتنی است شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران که تمام سهام آن متعلق به شستان می باشد، علاوه بر حضور در غرفه هلدینگ شستان در کنار هم خانواده های این مجموعه، در غرفه NPC نیز حضور خواهد داشت.
این شرکت مقدم بازدیدکنندگان محترم بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را در سالن 14 غرفه های شماره 423 (شرکت ملی صنایع پتروشیمی) و  418 (هلدینگ شستان) گرامی می دارد.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.
   
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی