۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۸۱۴۰۱

بازدید وزیر آموزش و پرورش از پتروشیمی مروارید+تصاویر

وزیر آموزش و پرورش به همراه هیئتی متشکل معاونین وزیر، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، مدیرعامل و تعدادی از مدیران شرکت پترو فرهنگ و جمعی ازمدیران استانی و منطقه ای امروز چهارشنبه ۹ اسفندماه از مجتمع پتروشیمی مروارید بازدید کردند.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، دکتر سید محمد بطحایی ضمن بازدید از واحد MEG و الفین پتروشیمی مروارید، در محل سالن کنفرانس این مجتمع عنوان داشتند:سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی بسیار ارزشمند است و ارزش این سرمایه گذاری در پتروفرهنگ و صندوق ذخیره فرهنگیان باید شفاف تر و بهتر به جامعه فرهنگیان اطلاع رسانی گردد.همچنین می توان با سود ناشی از این سرمایه گذاری حقوق دومی را برای فرهنگیان در نظر گرفت. در ادامه این نشست مهندس جوکار، مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید گزارشی از محصولات تولیدی، ظرفیت های تولید ، ضرورت طرح های توسعه ای، میزان صادرات و ارز آوری اعلام نمودند. در این نشست آقای سجادی معاون فرمانداری عسلویه نیز ضمن خیر مقدم به وزیر آموزش و پرورش جهت حضور در شهرستان عسلویه، از کمک های مهندس جوکار مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید به شهرستان عسلویه در قالب مسئولیت های اجتماعی تشکر و قدردانی نمودند. لازم به ذکر است شرکت پترو فرهنگ ، از شرکت های تابعه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، 46.5 درصد ازسهام شرکت پتروشیمی مروارید را در اختیار دارد. همچنین پتروشیمی مروارید علاوه بر تولید سالانه ۵۵۰ هزار تن مشتقات اتیلن گلایکول، دارای واحد الفین است که سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن اتیلن تولید می کند که ضمن تامین نیاز واحد MEG این مجتمع، بیش از ۱۶۰ هزار تن از این محصول را به فروش می رساند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حمید
با سلام آقای وزیر لطفا فکری به حال حق الزحمه امتحانات فرهنگیان و مطالباتشان کن. چرا یک بار در مصاحبه ها اشاره نمی کنی؟ عید نزدیک است وجیبهای خالی معلمان.
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی