۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۶۸۴۵۸
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با " نفت ما " :

منتظر تحقق وعده رییس جمهور برای شستا هستیم/شستا مدیری دلسوز از بدنه کارگری می خواهد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت : مدیریت شستا باید با تجربه مدیریتی که در بدنه شستا کسب کرده انتخاب گردد تا مشکلات قبلی و ناهماهنگی بین هلدینگهای این شرکت عظیم اتفاق نیافتد. در گذشته مدیران سیاسی در راس مجموعه قرار میگرفت در حالیکه معتقدیم یک مدیر فنی و که توان کارشناسی بالا که میتواند حاشیه ها را مدیریت کند برای این مجموعه لازم است.
محمدرضا منصوری در گفت و گو با خبرنگار آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما "  بزرگترین مشکلی که شستا با آن مواجه است را خصوصی سازی ناقص عنوان و بیان کرد : سرمایه بسیاری از کارخانه های وابسته به این مجموعه به صفر رسیده است . نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : مدیری که حقوق ماهانه دریافت و وابسته به دولت است  قطعا نمی تواند دلسوز سازمان باشد .
وی ادامه داد : شستا در شرایط کنونی به مدیری نیاز دارد که در بخش خصوصی تجربه بالا داشته باشد و نیز دلسوز حق و حقوق کارگران باشد و با سیاستهای کارگری وزیر همسو باشد. منصوری تصریح کرد : اگر اعتقاد بر این است که شستا حیات خلوت جریان های سیاسی نیست بنابراین یک انسان دلسوز و باتجربه که شستا را خوب بشناسد برای مجموعه ضروری است، باید مدیریت ارشد این مجموعه برآمده از دل کارگران باشد تا بتواند برای آن ها قدمی بردارد . وی در پایان گفت :مجلس منتظر تحقق وعده رییس جمهور در خصوص شستا است.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


hosein
بهترین گزینه که فردی سالم و دلسوز است مهندس قنبریان مدیرعامل پتروشیمی شیراز است که تجربه های بسیاری در این زمینه دارد
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی