۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۶۱۹۱۸

دو مجوز زیست محیطی دیگر برای شهرک پتروشیمی مکران

معاون رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در بازدید از سومین قطب پتروشیمی ایران ضمن اعلام موافقت اصولی این سازمان با دو طرح از طرح‌های تابعه شهرک پتروشیمی مکران گفت سازمان حفاظت محیط زیست عزمی جدی برای تعیین تکلیف سریع پروژه‌های مربوط به پتروشیمی مکران دارد.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، دکتر پروین فرشچی در بازدید از شهرک پتروشیمی مکران در جلسه تخصصی بررسی دو موضوع زیست محیطی این شهرک به همراه معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان چابهار و تنی چند از مدیران و مسئولین استانی و محلی حاضر شد.
در این جلسه معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل دو جلسه تخصصی طی 20 روز با حضور همه مسئولین ذی‌ربط کشوری و استانی در خصوص پروژه محل آبگیر و مخازن و کریدور شهرک پتروشیمی مکران را نشان از عزم جدی سازمان حفاظت محیط زیست در بررسی سریع طرح های زیست محیطی این شهرک دانست.
در ادامه پس از بحث و بررسی و استماع گزارشات تخصصی و اخذ نظرات مسئولین، معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور از موافقت این سازمان با دو طرح انتقال محصولات تولیدی از شهرک پتروشیمی مکران از مسیر شهر چابهار به مخازن بندر شهید بهشتی خبر داد.
همچنین فرشچی خبر از موافقت معاونت دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با محدوده‌های پیشنهادی آبگیر شهرک پتروشیمی مکران داد و گفت به زودی این موافقت‌ها به صورت مکتوب به مدیران شرکت پتروشیمی مکران اعلام خواهد گردید تا فعالیت‌های اجرایی آن با سرعت دنبال شود.
گفتنی است در آغاز این جلسه مهندس موثقی‌نیا مدیرعامل پتروشیمی مکران با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و مطالعات و تمهیدات زیست محیطی در دو حوزه خط انتقال محصولات تولیدی شهرک پتروشیمی از طریق لوله به بندر شهید بهشتی و نیز پروژه تاسیات آبگیر و آب‌شیرین‌کن برای برداشت و برگشت آب دریا برای استفاده در تاسیسات جانبی (یوتیلیتی) شهرک پتروشیمی مکران پرداخت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی