آخرین اخبار
فراتر از نفت

پتروشیمی های کویت خصوصی می شوند

پتروشیمی مکران مدیر پنل همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار در مکران

تعیین تکلیف سرنوشت قیمت بنزین

شتاب در اجرای پروژه NGL ۳۱۰۰

جاده یکطرفه نفتی

روسیه تولید نفت را کاهش داد

رئیس هئیت مدیره انجمن جایگاه داران سوخت کشور عزادار شد

پیام زنگنه به المپیاد ورزشی صنعت نفت

قیمت خوراک گاز مجتمع‎های پتروشیمی در آذر‎ماه ٣٤٥٤ ریال تعیین شد

اعزام متخصصان نفتی به پلاسکو

میدان آزادگان ؛بزرگ ترین اکتشاف نفتی ایران

تسریع دوره گذار و افزایش سرمایه گذاری انرژیهای نو در هفتمین نشست مجمع آیرینا

وزیر نفت به نعمت زاده نامه زد

گاز جایگاههای CNG استانهای شمالی قطع می شود

احکام تازه وزیر نفت برای پیشبرد پژوهش و فناوری

شرط افزایش قیمت نفت به ۶۰ دلار

اجرای حکم بابک زنجانی آیا وقتی دیگر؟

امروز؛جلسه فوق‌العاده اوپک با روسیه

گویا وزرا عادت کرده‌اند استیضاح شوند

نشست اوپک با روسیه

بررسی درآمدهای نفتی بودجه با حضور زنگنه/بنزین گران نمی شود

آماده باش بیمارستان نفت تهران

گاز ادارات دولتی مازندران فردا قطع می شود

اندر حکایت حقوق های نجومی و تبعات مصوبه مجلس

تصویری/ فازهای‌ ۱۷ و ۱۸ میدان‌ گازی‌ پارس‌ جنوبی‌

جایزه بهترین روابط عمومی ایران به شرکت پتروپارس تعلق گرفت

۱۰:۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲کد خبر: 55015
همزمان با برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی، روابط‌ عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس به‌ عنوان بهترین روابط‌ عمومی کشور در میان سازمان ها و نهادهای بخش خصوصی و دولتی معرفی شد.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،در این مراسم که 19 دی ماه با حضور دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی، رییس مرکز ملی فضای مجازی، خانم مهندس سعیدی، نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس "فراکسیون روابط عمومی و رسانه" مجلس و جمعی از اساتید داخلی و خارجی و مدیران و کارشناسان روابط عمومی از سراسر کشور برگزار شد، به پاس استمرار فعالیت های نوآورانه، خلاقیت در بکارگیری رسانه های نوین و توجه به امر پژوهش و تحقیق در روابط عمومی، جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی ایران به مهندس سیدهادی میرباقری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس تعلق گرفت.

همچنین در بخش علمی کنفرانس، مقاله "نقش تکنولوژی های نوین در تولید و انتقال پیام" به قلم مهندس سیدحسین قوامی، به عنوان مقاله برگزیده کنفرانس مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس کسب عنوان روابط عمومی برتر را مرهون حمایت مدیرعامل و همراهی و پشتیبانی خوب همکاران این شرکت دانست و اظهار داشت: معمولا در محدودیت های مالی، تنها ابزار نجات بخش افراد و سازمانها "خلاقیت" است که می تواند ضمن فایق آمدن بر محدودیت ها، عامل کسب موفقیت و حرکت به سوی اهداف از پیش طراحی شده باشد.

وی تهیه و تولید اولین نرم افزار واقعیت افزوده در پتروپارس در سالهای گذشته، و استمرار رویکرد نوآورانه در روابط عمومی را مورد توجه هیات داوران دانست و افزود: ایده استفاده خلاقانه از پیام رسانهای موبایلی و برگزاری جشنواره عکس "سلفی با پتروپارس" که بدون هیچ هزینه ای بیش از 3 میلیون و 500 هزار بیننده داشت و موجب برندسازی و معرفی بهینه فعالیت های شرکت پتروپارس شد، عملکردی کارا و اثربخش دانسته شد و بسیار مورد توجه هیات داوران کنفرانس قرار گرفت و در جهت فعالیت دانش محور و تولید محتوای خلاقانه ارزیابی کردند.

مدیر روابط عمومی پتروپارس خاطر نشان کرد: توجه به مبانی تئوریک، تحقیق و پژوهش و آمیخته کردن آن با فضای عملی و کاربردی و ارایه مقاله "نقش تکنولوژی های نوین در تولید و انتقال پیام" توسط جناب آقای مهندس قوامی از دیگر مواردی بود که مورد توجه هیات داوران قرار گرفت و به عنوان مقاله برتر کنفرانس معرفی و ارائه شد.

گفتنی است، این مقاله، تنها مقاله ای است که در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، به صورت سخنرانی ارائه شد.

 

 

 


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *


سایت خبری تحلیلی نفت ما