آخرین اخبار
فراتر از نفت

آقای وزیر به هوش باشید!

نخستین بویلر پالایشگاه فاز ۱۳ راه اندازی شد

آمریکا نباید تحریم‌های یک‌جانبه بر ایران،‌روسیه و ونزوئلا اعمال کند

اولویت های خروج از بحران صندوق ها

زمزمه های خروج روسها از توافق کاهش نفت

نفت شیل آمریکا همچنان تهدیدی بر نفت اوپک

رییس دفتر سخنگوی احمدی نژاد در نفت سپاهان چه می کند؟!

روسیه بازار نفت چین را از عربستان گرفت

توضیح توانیر درباره قطع برق بخشی از منطقه ازگله

تلاش عربستان برای ادامه تمدید توافق اوپک

قیمت نفت در مسیر صعود

نفت اوپک گران شد

جایگاه مهم ایران در توسعه سبد انرژی جهان

کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی

سایه سنگین صادرات گاز امریکا بر بازار

علی کریمی حکم جلب مالک نفت را گرفت + عکس

زنگنه و جهانگیری عازم بولیوی شدند

کیفیت نفت روسها به مرز هشدار رسید

گاز ۳۷هزار مشترک زلزله زده وصل شد

سخنی با مدیر عامل پالایشگاه امام خمینی (ره)شازند

سران گازی جهان در بولیوی گردهم می‌آیند

تمایل ازبکستان به سرمایه‌گذاری در پتروشیمی ایران

اولین فلش کارت لغات تخصصی نفت و گاز در ایران

پیامدهای آب‌گرفتگی در بوشهر؛ لغو پروازها به بوشهر، غرق شدن یک شناور و ...

ترکیدگی خط لوله انتقال نفت در گچساران

جایزه بهترین روابط عمومی ایران به شرکت پتروپارس تعلق گرفت

۱۰:۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲کد خبر: 55015
همزمان با برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی، روابط‌ عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس به‌ عنوان بهترین روابط‌ عمومی کشور در میان سازمان ها و نهادهای بخش خصوصی و دولتی معرفی شد.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،در این مراسم که 19 دی ماه با حضور دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی، رییس مرکز ملی فضای مجازی، خانم مهندس سعیدی، نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس "فراکسیون روابط عمومی و رسانه" مجلس و جمعی از اساتید داخلی و خارجی و مدیران و کارشناسان روابط عمومی از سراسر کشور برگزار شد، به پاس استمرار فعالیت های نوآورانه، خلاقیت در بکارگیری رسانه های نوین و توجه به امر پژوهش و تحقیق در روابط عمومی، جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی ایران به مهندس سیدهادی میرباقری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس تعلق گرفت.

همچنین در بخش علمی کنفرانس، مقاله "نقش تکنولوژی های نوین در تولید و انتقال پیام" به قلم مهندس سیدحسین قوامی، به عنوان مقاله برگزیده کنفرانس مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس کسب عنوان روابط عمومی برتر را مرهون حمایت مدیرعامل و همراهی و پشتیبانی خوب همکاران این شرکت دانست و اظهار داشت: معمولا در محدودیت های مالی، تنها ابزار نجات بخش افراد و سازمانها "خلاقیت" است که می تواند ضمن فایق آمدن بر محدودیت ها، عامل کسب موفقیت و حرکت به سوی اهداف از پیش طراحی شده باشد.

وی تهیه و تولید اولین نرم افزار واقعیت افزوده در پتروپارس در سالهای گذشته، و استمرار رویکرد نوآورانه در روابط عمومی را مورد توجه هیات داوران دانست و افزود: ایده استفاده خلاقانه از پیام رسانهای موبایلی و برگزاری جشنواره عکس "سلفی با پتروپارس" که بدون هیچ هزینه ای بیش از 3 میلیون و 500 هزار بیننده داشت و موجب برندسازی و معرفی بهینه فعالیت های شرکت پتروپارس شد، عملکردی کارا و اثربخش دانسته شد و بسیار مورد توجه هیات داوران کنفرانس قرار گرفت و در جهت فعالیت دانش محور و تولید محتوای خلاقانه ارزیابی کردند.

مدیر روابط عمومی پتروپارس خاطر نشان کرد: توجه به مبانی تئوریک، تحقیق و پژوهش و آمیخته کردن آن با فضای عملی و کاربردی و ارایه مقاله "نقش تکنولوژی های نوین در تولید و انتقال پیام" توسط جناب آقای مهندس قوامی از دیگر مواردی بود که مورد توجه هیات داوران قرار گرفت و به عنوان مقاله برتر کنفرانس معرفی و ارائه شد.

گفتنی است، این مقاله، تنها مقاله ای است که در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، به صورت سخنرانی ارائه شد.

 

 

 


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *


سایت خبری تحلیلی نفت ما