آخرین اخبار
فراتر از نفت

اجرای ۶۶درصدی توافق با اوپک توسط روسیه

گامهای آخر تا بهره برداری از فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی

فاز ۱۹ پارس جنوبی؛ منظم ترین طرح توسعه فازهای گازی در تامین مالی پروژه

کشف یک میلیارد بشکه نفت در اسکاتلند

نفت ایران و گازپروم روسیه تفاهمنامه امضا کردند

برجام؛ باعث گشایش و تسریع در بهره برداری از فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی شد

از راه اندازی پر ریسک در دوران تحریم تا خودکفایی در پلی استایرن انبساطی در پساتحریم

قطب تولید پلی استایرن کشور: برترین کیفیت، بیشترین چالش

آینده درخشان پتروشیمی مروارید با منو اتیلن گلایکول

نگاه به بازارهای جهانی؛ استراتژی بلند مدت پتروشیمی کاویان

عراق از فریز نفتی تبعیت می‌کند

ایران شرکت‌های روسی را توجیه می‌کند

افتتاح پتروشیمی کردستان+تصاویر

اولویت‌های نفتی ایران در سال جدید

نفت ۴۰ دلاری در بودجه روسیه

افت ۱.۸ درصدی قیمت نفت

شرط عربستان برای کاهش تولید نفت

کاهش ۱۶۰هزار بشکه ای نفت روسیه

بخشنامه زنگنه در خصوص جابه جایی مدیران

تصاویری از دکتر مصدق

جزئیات درآمد کشور براساس سهم مالیات و نفت

توتال به دنبال سهم ۵۰درصدی در فاز۱۱

قیمت نفت اندکی افزایش یافت

وعده جدید برای قرارداد توسعه فرزاد ب

پیامدهای ملی شدن صنعت نفت بر سیاست خارجی ایران

پژوهشگاه صنعت نفت،حایز رتبه برتر روابط عمومی کشور در حوزه "مدیریت رویداد"

۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰کد خبر: 54994
در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران و در بخش مدیریت رویداد، روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت به انتخاب هیأت داوران، حائز رتبه برتر و دریافت لوح برگزیده این جشنواره شد.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، چهاردهمین دوره جشنواره و سیزدهمین دوره کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران روز 19 دی ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد و پژوهشگاه صنعت نفت در بخش مدیریت رویداد‌، رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

در این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره‌های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات برپا شد، چالش‌ها، موفقیت‌ها و موضوعات در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی با رویکرد " روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوی" مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر حسن بشیر، دبیر کمیته علمی این کنفرانس با بیان این‌که نگاه عمیق و تخصصی کمیته به بحث مدیریت محتوا و رابطه آن با رویکرد علمی و دانش محور در روابط‌عمومی‌ها همواره مورد تاکید بوده است، تصریح کرد:‌ "در حال حاضر مهم‌ترین بحث فضا‌های مجازی و واقعی، "مدیریت محتوا" بوده، از این رو تحول دیدگاه در محتوای تولیدی روابط‌عمومی‌ها مهم‌ترین محور این همایش است".

این گزارش می‌افزاید ارسال پیام دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی و قرائت آن توسط نماینده وی علی مردانی، نشان از اهمیت ملی این رویداد در سطح کشور داشته، در متن این پیام بر گسترش حوزه ارتباطات در جهان به عنوان یکی از شاخصه‌های قرن و مهم‌ترین عامل در توسعه یافتگی کشورها تاکید شده است.

از نکات قابل توجه ، شکل‌گیری و آغاز به کار "فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی" همزمان با این رویداد بود. در همین راستا زهرا سعیدی، نماینده مردم مبارکه و رییس این فراکسیون به اهمیت نقش روابط‌عمومی‌ها در فعالیت سازمان‌ها تاکید قرار کرد.

گفتنی است دکتر محمدمهدی مظاهری،‌ رییس این کنفرانس و سید ابوالحسن فیروز‌آبادی رییس مرکز ملی فضای مجازی نیز از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

خاطر نشان می‌شود پژوهشگاه در دوره گذشته این جشنواره در بخش وب سایت روابط‌عمومی دیجیتال( ارتباطات آنلاین)، حایز رتبه برتر شده بود.

 

منبع: روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *


سایت خبری تحلیلی نفت ما