آخرین اخبار
فراتر از نفت

بزرگترین نیروگاه خورشیدی شناور جهان برق تولید کرد

تصویب تعدیل مدارک تحصیلی نفتی‎ها

موزه پتروشیمی تأسیس می شود

احتمال شکست توافق وین با رفتار غیراوپکی‌ها

چرا زنگنه باید همچنان وزیر بماند؟

به بهانه خاموشی فلرهای پالایشگاه اول

ظرفیت تولید بیش از ۲۶ میلیون تن محصولات پتروشیمی در چابهار

موفقیت طرح تمدید توافق کاهش تولید اوپک در گرو همکاری روسیه و آمریکا

بازار نفت تا ۲۰۱۸ قابل پیش بینی شد

مذاکره واگذاری ۵ میدان بزرگ نفتی به خارجی ها

نشست ۱۷۲ اوپک+تصاویر

صادرات گاز به عراق، عمان و پاکستان

پیش بینی افزایش تدریجی قیمت نفت

عرضه گریدJampilen EP۵۴۸T در شرکت پلی پروپیلن جم برای اولین بار در ایران

سفر طیب‌نیا به چین برای حل مشکل انتقال ارز پتروشیمی‌ها

ایران به دنبال امضای ۵۰میلیارد دلار قرارداد نفتی

زنگنه: پرداخت جریمه به ترکیه دروغ محض است

پتروشیمی نزدیکترین صنعت به اقتصاد مقاومتی است

بازدید کمیسیون انرزی از پالایشگاه تهران

ابطال تفاهم‌نامه سازمان استاندارد و وزارت نفت

منابع ثانویه اوپک را بهتر بشناسیم

عدم امکان ارائه صورت های مالی در پالایشگاه ها

زمان امضا قرارداد گازی ایران و توتال

روزی ۷ تا ۸ میلیون لیتر بنزین وارد می‌کنیم

سیستم تصفیه پساب پالایشگاه‌های پارس جنوبی ارتقاء می‌یابد

پژوهشگاه صنعت نفت،حایز رتبه برتر روابط عمومی کشور در حوزه "مدیریت رویداد"

۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰کد خبر: 54994
در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران و در بخش مدیریت رویداد، روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت به انتخاب هیأت داوران، حائز رتبه برتر و دریافت لوح برگزیده این جشنواره شد.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، چهاردهمین دوره جشنواره و سیزدهمین دوره کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران روز 19 دی ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد و پژوهشگاه صنعت نفت در بخش مدیریت رویداد‌، رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

در این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره‌های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات برپا شد، چالش‌ها، موفقیت‌ها و موضوعات در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی با رویکرد " روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوی" مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر حسن بشیر، دبیر کمیته علمی این کنفرانس با بیان این‌که نگاه عمیق و تخصصی کمیته به بحث مدیریت محتوا و رابطه آن با رویکرد علمی و دانش محور در روابط‌عمومی‌ها همواره مورد تاکید بوده است، تصریح کرد:‌ "در حال حاضر مهم‌ترین بحث فضا‌های مجازی و واقعی، "مدیریت محتوا" بوده، از این رو تحول دیدگاه در محتوای تولیدی روابط‌عمومی‌ها مهم‌ترین محور این همایش است".

این گزارش می‌افزاید ارسال پیام دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی و قرائت آن توسط نماینده وی علی مردانی، نشان از اهمیت ملی این رویداد در سطح کشور داشته، در متن این پیام بر گسترش حوزه ارتباطات در جهان به عنوان یکی از شاخصه‌های قرن و مهم‌ترین عامل در توسعه یافتگی کشورها تاکید شده است.

از نکات قابل توجه ، شکل‌گیری و آغاز به کار "فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی" همزمان با این رویداد بود. در همین راستا زهرا سعیدی، نماینده مردم مبارکه و رییس این فراکسیون به اهمیت نقش روابط‌عمومی‌ها در فعالیت سازمان‌ها تاکید قرار کرد.

گفتنی است دکتر محمدمهدی مظاهری،‌ رییس این کنفرانس و سید ابوالحسن فیروز‌آبادی رییس مرکز ملی فضای مجازی نیز از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

خاطر نشان می‌شود پژوهشگاه در دوره گذشته این جشنواره در بخش وب سایت روابط‌عمومی دیجیتال( ارتباطات آنلاین)، حایز رتبه برتر شده بود.

 

منبع: روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *


سایت خبری تحلیلی نفت ما