۰
۸
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۵۰۵۹۷

درخواست کارکنان رسمی نفت از رییس جمهور+اصل نامه

جمع کثیری از کارکنان رسمی صنعت نفت در نامه ای به رئیس جمهور خواستار برطرف شدن مشکلاتشان شدند.
درخواست کارکنان رسمی نفت از رییس جمهور+اصل نامه
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، متن نامه به شرح زیر است :     ریاست محترم جمهور
 جناب آقای دکتر روحانی
 
 با سلام و احترام
 بی مقدمه و بدون اطناب از تدابیر اتخاذ شده ی جنابعالی مبنی بر پذیرش استعفای سه تن از وزرای کابینه تان در ماه های پایانی دور اول ریاست شما بر قوه ی مجریه ی این مملکت صمیمانه تشکر و حمایت می کنیم. چرا که این سه وزرات خانه از مهمترین ارگان های تاثیر گذار در فضای کنونی جامعه ی ما می باشند.
 اما رییس جمهور محترم ، آیا این روزها از حال سربازان خط مقدم جبهه ی اقتصادی دستگاه تحت مدیریتتان خبر دارید؟ آیا می دانید که رزمندگان بی منت صنعت نفت این مرز و بوم چند ماه است که به دنبال احقاق حق مسلمشان هستند؟ همان حقی که شما و مجلس محترم شورای اسلامی بر آن ها روا دانسته اید؟
 - از اجرای قانون اختیارات وزارت نفت با شما سخن می گوییم که این روزها بررسی و اجرای آن در پیچ و خم های طولانی وزارتخانه ی مربوطه گیر کرده و انگار صدای ما به گوش هیچ یک از افراد آن تشکیلات ذیربط نمی رسد.    - از حذف یکباره چندین هزار سمت در رده ‌های مختلف شغلی در کلیه ی ارگانهای تابعه ی وزارت نفت با شما سخن می گوییم که بی هیچ توجیه خاصی کماکان ادامه دارد.    - از بالا بردن سن بازنشستگی از 60 سال به 65 سال و قابل ارتقاء به 70 سالگی با شما می گوییم که به دلایل نا معلوم تصویب و اجرایی گردید.    - از وخامت اوضاع روحی کارکنان جوان آن وزرات مبنی بر عدم تامین معیشتشان با شما حرف می زنیم که علی رغم  تحمل ساعات کار طولانی در شرایط سنگین و طاقت فرسا، دستمزدهایشان کفاف زندگی هایشان را نمی دهد.
 
 آقای دکتر روحانی، با فرض اینکه حضور جناب آقای مهندس بیژن زنگنه و مدیریت کلان ایشان از جنبه ی پیشبرد اهداف دولت متبوع شما کاملا کارآمد و مفید بوده است اما نباید این واقعیت به دست فراموشی سپرده شود که این کارمندان شریف و خدوم صنعت وزین نفت هستند که نیل به اهداف والای نظام اسلامی در زمینه های اقتصادی را امکان پذیر می سازند و نادیده گرفتن مطالبات به حق این عزیزان نتیجه ای جز سرخوردگی و یاس را به دنبال نخواهد داشت.    اینک که پس از بارها نامه نگاری و ارسال درخواست از سوی کارکنان صنعت نفت ، با کمال تاسف شاهد آن هستیم گوش شنوایی جهت استماع مشکلات کارکنان وجود ندارد ، این موضوع ما را بر آن داشت آخرین عریضه را حضور ریاست محترم جمهور تقدیم نماییم و امید آن داریم از سوی آن مقام موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.مزید استحضار اینکه  کارکنان صنعت نفت به نشانه اعتراض به وضع موجود و همچنین اعلام عدم رضایت عملکرد وزیر محترم نفت ، به زودی تجمع صنفی برگزار خواهند نمود. 
 
 
                                                                                                                                           با احترام
                                                                                                                                         از طرف جمع کثیری از                                                                                                                                     کارکنان شاغل در صنعت نفت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


امیر
وزارت نفت فقط نیروهای رسمی را می بیند.
وزارت نفت و شرکت های تابع آن جدیدا برای ندادن حق نیروهای جوان و تحصیل کرده، اقدام به استخدام بصورت پیمانکاری می کنند و یک پیمانکار سوری که همه ساله فقط اسمش عوض می شود!
من در پالایشگاه اصفهان کار میکنم. بعنوان مهندس با آزمون استخدامی و کلی دردسر...
ولی حقوق اداره کار به ما میدن و هیچ اهمیتی و مزایایی برای ما قایل نیستند!
با سواد ترین افراد پالایشگاه همین جوانان تحصیل کرده ای هستند که با آزمون استخدامی بکار گرفته شده اند.
نیروهای رسمی اکثرا دیپلم دارند و خیلیا پست مدیریتی!
یک شرکت چند نوع نیرو باید داشته باشد چرا کسی به ندای عدالت خواهی ما پاسخ نمیده و دیده نمی شویم؟
پردیسی هستم
خدایا به ما کمک کن که حداقل اقای ریئس جمهور به این قضیه رسیدگی کنه بچهای پردیس بخدا هم تو خانه مشکل پیدا کردن هم توی شرکت .و دلیل این مشکلات هم ساعت کاری انهاست .اقای ریئس جمهور تقاضای رسیدگی از شما را داریم .لطفا این لطف بزرگ را در حق ما انجام دهید .و بدانید دعای خیر ما پشت سر شما بوده و هست.
سليمي
من يك بازنشسته صنعت نفت هستم با سي و پنج سال سابقه با داشتن دو فرزند هنوز مستاجر هستم تاسف ازاينكه هر جا اعلام ميكنم كه شركت نفتي هستم با يك ديد بد نگاه ميكنند و مي گويند شما نفتي ها خوب بخور بوخر داشتيد وضعتون خوبه واقعا براي خودم و همكارانم متاسفم
شایان
اقای .....،اون دنیا جوابه خیلی چیزا رو باید بدی،جواب جوونایی مثه من که با هزار امید و ارزو و با کلی زحمت و به امیده اینده ای بهتر به ناکجاابادترین نقاط این مملکت اومدن ولی ،شما و مدیرانه نالایقتون بدجور سرخوردمون کردن و فقط اه و نفرینه خودمون و زن و بچه هامون پشت سرتونه که یه روزی دامنه خودتون و بچه هاتونو میگیره

پاسخ:
عمو جمع کثیر چند نفر هستند!!
محمودآباد، زائرسرای مشهد، بیمارستان نفت، باشگاه آبعلی، باشگاه های شهر و ... واقعاً شرایط سخت و طاقت فرسایی برای کارکنان پرمدعای نفت ایجاد کرده است !
مهناز
سلام عرض ادب داداشی گلم. من یه مادرم امسال کل خونم دزد برد الان داخل بدترین شرایط زندگی هستم . واقعا تحقیق کنید ممنون سپاسگزارم میشم. واقعا بهم کمک کنید هیچ وسیله ندارم تابستون هوا گرم واقعا کمکم کنید دوتا فرزند دارم..
مهناز
سلام عرض ادب داداشی گلم. من یه مادرم امسال کل خونم دزد برد الان داخل بدترین شرایط زندگی هستم میشه اول تحقیق کنید ممنون سپاسگزارم میشم. واقعا بهم کمک کنید هیچ وسیله ندارم تابستون هوا گرم دوتا فرزند دارم بابام فوت کرد مادرم مریضه شوهرم کارگر هست ممنون سپاسگزارم میشم
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی