۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۴۹۵۲۸

برخورد سلیقه ای وزارت نفت با فارغ التحصیلان+اصل نامه و جدول

جواب های سربالای وزارت نفت به نمایندگان مردم در پی تذکر در خصوص جذب فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت!
برخورد سلیقه ای وزارت نفت با فارغ التحصیلان+اصل نامه و جدول
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " نامه ی پیوست شده، جواب معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت به یکی از نمایندگان مجلس است. همانطور که در متن نوشته شده وزارت نفت به تعهد دوطرفه خود واقف است ولی آیا تاکنون به این تعهدات عمل کرده است؟
1.  طبق متن اگر یکسال از کاریابی فردی از گروه الف گذشته باشد و اعلام عدم نیاز وی پس از یکسال قطعی شده باشد، مدرک وی آزاد و تعهدات طرفین لغو می گردد. حال سوال اینجاست که آیا در طول 16 ماه گذشته فرد جدیدی طبق روال گذشته نامه ی کاریابی گرفته است؟ آیا افرادی که یکسال از کاریابی شان گذشته مدرکی مبنی بر عدم نیازشان به دست وزارت رسیده که قصد لغو تعهدات خود را دارند؟
2.  در متن بالا به طور هوشمندانه به بخشی از فارغ التحصیلان گروه الف کارشناسی ارشد اشاره شده است... این یعنی وزارت قصد حذف فارغ التحصیلان ارشد غیرنفتی را دارد و از هر راهی برای حذف و نه جذب استفاده می کند.
3.  طبق بند آخر متن، بقیه باید راهی آزمون استخدامی شوند.این را نیز بدانید که  برگزاری آزمون ، خود دلیل محکمی بر وجود نیاز است..اما اراده ای برای جذب بدون آزمون گروه الف فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت نیست .
با اینهمه تفاسیر آیا هنوز شکی برای برخورد سلیقه ای وزارت باقی مانده است؟

پ. ن1: فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت به 3 گروه تقسیم می شوند، گروه های الف، ب و ث.
تعریف گروه الف در پیوست 2 بیان شده است. گروه ب را افراد دارای معدل کمتر از نفر آخر گروه الف ولی بالای 14 تشکیل می دهند.
گروه ث نیز معدل های کمتر از 14 هستند. همچنین تمامی فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، گروه الف محسوب می شوند.

پ.ن2: طبق قوانین موجود، تمام فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت تا ورودی منتهی به سال 94، اولویت استخدام بدون آزمون در شرکت های تابعه نفت را دارند.         منبع: کانال تلگرامی اخبار دانشگاه صنعت نفت  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


محمد جواد
واقعا ظلم میکنن آقای ....... نماینده مجلس با لابی گری یک لیسانس ادبیات فارسی دانشگاه آزاد رو از آموزش و پرورش به وزارت نفت انتقال میده اونوقت یک عده مثل این بنده خدا ها که این همه درس خوندن و رشته های مرتبط با نفت هستن باید بیکار بمانند.

پاسخ:
ایمان
منم این رو شنیدم و با کمی تحقیق متوجه شدم که درسته نماینده شهر گچساران در اقدامی عجیب یک معلم ابتدایی با مدرک لیسانس ادبیات فارسی رو به وزارت نفت انتقال داده؟؟؟!!!!