۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۴۸۸۴۱

گام بلند پتروشیمی بندر امام برای افزایش تولید

پتروشیمی بندرامام تا پایان مردادماه بیش از۲ میلیون تن انواع محصولات پتروشیمی را روانه بازارهای داخلی و خارجی کرد.
 گام بلند پتروشیمی بندر امام برای افزایش تولید
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،روند تولید انواع محصولات پتروشیمی در مجتمع پتروشیمی بندر امام درشرایط مطلوبی قرار دارد و افزون بر تامین نیاز داخل درزمینه صادرات نیزعملکرد قابل قبولی تا پایان مرداد ماه امسال رقم خورده است. برپایه این گزارش، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امسال درصورت فراهم شدن شرایط قرار است که رکوردی جدید در تولید محصولات مختلف پتروشیمی بندر امام رقم بخورد.
این گزارش می افزاید: همزمان با عرضه منظم محصولات این مجتمع پتروشیمی در داخل کشور وهمچنین تولید و فروش محصولات میان مجتمعی، تا پایان مرداد ماه بیش از 875.70 هزار تن محصول به ارزش 316 میلیون و هفتصد و سی و پنج هزار دلار از سوی پتروشیمی بندر امام به خارج از کشور صادر شده است.
شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در سال ١٣٥٢ با هدف تولید محصولات پتروشیمیایی و نیز صدور الفین ها، پلی الفین ها، آروماتیک و دیگر فرآورده‌های پتروشیمی تاسیس شد. این مجتمع پتروشیمی از واحدهای زیربنایی کشور است و محصولات آن به عنوان خوراک صنایع پایین دستی استفاده می‌شود و عمده این محصولات، خوراک پنج هزار واحد پایین دستی را تأمین می‌کند.   منبع:روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی