۰
۲۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۶۲۵۷

مراسم ترحیم فرزند وزارت نفت/عکس

تجمعات دانشجویان دانشگاه صنعت نفت علی رغم قول وزیر نفت برای استخدام برخی از دانشجویان ممتاز همچنان ادامه دارد . این دانشجویان خواهان استخدام تمام افراد گروه های A این دانشگاه هستند نه صرفا تعداد خاصی از دانشجویان .
مراسم ترحیم فرزند وزارت نفت/عکس
 دانشگاه نفت - <a href='https://www.naftema.com' target='_blank'>نفت ما</a>
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


نرگس
خدا اونهایی رو بيامرزه که این دانشگاه رو به این روز انداختن، امید جوونهاش رو ناامید کردن، جلوی تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد رو گرفتند تا دو دستی نفت مملکت رو تقدیم بیگانه کنند.
مادر
تو رو خدا یکی به داد بچه های ما برسه، بچم یه هفتس گرسنه و تشنه تو شهر غریب سرگردونه و زیر آفتاب پر پر میزنه، خدا نگذره ازتون انشاالله، جوونی بچمو گرفتید حالا جونش رو میخاید؟
فارغ از دنیا
بله واقعا از زمانی که زنگنه به وزارت رسیده باید فاتحه نیروی انسانی رو هم خوند.
محمدرضا
ما همه قرص ومحکم ایستادیم تمام تنمون تو آفتاب مرداد سوخت، اما غیرتمون هنوز نسوخته، تا گرفتن حقمون مثل نخل های تن سوخته آبادان استوار می ایستیم.
محمد
خدارحمت کنه با این نامدیریتی ها معلوم نیس عاقبتمون چی میشه....با جوونای این مملکت لج نکنید اینان که مملکتو میسازد
رضایی
برای دانشگاه صنعت نفت فاتحه بخوانید
برای هدف زیبای دانش آموزان دبیرستانی رشته ریاضی، برای نگین درخشان شهر اهواز، شهر آبادان، برای تخصص و تعهد نفتی، برای تلاش و ذلت ناپذیری، برای طاقت های بزرگ برای خستگی ناپذیری ها برای سخت کوشی در دل گرمای خرما پزان، برای اقتدار، برای تسلط متخصص ایرانی بر ذخایر نفتی کشورش برای همه شان فاتحه بخوانید
S.F
الفاااااااااتحه
روح الله
تو دانشکده ی نفت
جوووووونیمون هدر رفت!
فارغ التحصیل نفت
حرکت زیبایی زدن واقعا این نوشته گویای واقعیتی که داره اتفاق می افته
فارغ
همه میدونند دشمنی وزیر با دانشگاه صنعت نفت سابقه دور و دراز داره، فقط موندم چرا کسی جلوی این وزیر محترم رو نمی گیره؟؟؟
فارغ از دنیا
بله واقعا از زمانی که زنگنه به وزارت رسیده باید فاتحه نیروی انسانی رو هم خوند.
مطالبه گر
طبق آیین نامه های موثق دانشگاه و وزارت نفت همواره روال به این صورت بوده است که دانشجویان گروه الف پی از فارغ التحصیلی بدون هیچ حرف و حدیثی و بی واسطه نامه کاریابی رو دریافت میکردند اما مثل اینکه جناب زنگنه قصد دارند با بازی با کلمات این قوانین موجود رو دور بزنند.
واقعاً چی میشه سرنوشت مملکتی که با *تدبیرش* دانشگاه و صنعت مهمش و رابطه انها رو نابود میکنه...؟!!!!!
مهدی
یعنی یکی تو مجلس نیست جلو زنگنه رو بگیره
صادق
حق کامل دانشجویان دانشگاه صنعت نفت را بدهید.
دانشجو
وزیر واقعا دانشگاه صنعت نفت رو نابود کرد و سیل ورود رتبه برترا اپ به دانشگاه از امسال قطع میشه
مهدی
تجمع تا رسیدن به حقمون ادامه داره
نفت
استخدام حق مسلم تمامی دانشجویان گروه الف دانشگاه صنعت نفت است.خلف وعده نکنید...مجموع دانشجویان گروه الف نهایتا 1500نفر است...اون هم با احتساب افراد دانشجو...یعنی طی 5 سال
اين مرده خيلي وقت است كه نباتي زنده است فقط لوله تنفس مصنوعي آن را جدا كردند
naser
بسمه تعالی
متاسفانه اخیراً شاهد مصاحبه ها و ارائه آمار و ارقام خلاف واقع در مورد تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت هستیم که سعی در انحراف اذهان عمومی و نمایندگان ملت را دارند. طبق مستندات موجود در مدیریت نیروی انسانی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران, فقط چند صد نفر فارغ التحصیل در انتظار استخدام هستند که این تعداد از ورودی 85 تا 91 دانشگاه را شامل می شود که بدلیل وقفه 15 ماهه در روند جذب به این تعداد رسیده است. لذا بیان ارقامی چون 200 هزار, 20 هزار و هر مضربی از هزار در مورد دانشگاهی که ورودی سالیانه آن در سه مقطع لیسانس, فوق لیسانس و دکتری در 4 دانشکده آنه برای بیش از 20 گرایش و رشته کمتر از 500 نفر می باشد (که این تعداد خود به سه گروه الف, ب, ث تقسیم می شوند و فقط گروه الف آن برطبق قوانین اولویت استخدام بدون آزمون را دارا می باشند)، کذب محض است. با احتساب وضعیت موجود, چنین اظهاراتی از سوی هر شخصی خلاف واقع می باشد. حال سوال اینجاست که بیان چنين آمار نادرستی با چه اهدافی صورت می پذیرد؟ از بزرگنمايى و پيچيده كردن روندى كه بيش از ٧٠ سال در حال انجام بوده است و به گواه مديران كارآمدترين نحوه جذب سازمانى مى باشد ، چه كسانى سود مى برند؟
آيا در طول ٨٠ سال گذشته، ٢٠ هزار فارغ التحصيل دانشگاه صنعت نفت داشته ايم؟
اميدواريم مسئولين به عهد خود وفا كنند و براى فرار از عمل به وعده هاى قانونى وزارت نفت بيش از اين با ارائه آمار و ارقام نادرست، اعتماد ملت را نسبت به خود خدشه دار نكنند.
والسلام
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی